امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20108 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمدعلی مقدس زاده اعلام کرد؛

قرارداد با شرکت های اتریشی، ژاپنی و کره جنوبی برای ساخت بیمارستان در ایران/ استراتژی ما یکسان سازی هتلینگ تمام بیمارستانها با شاخص های یکسان است/ قرارداد 500 میلیون یورویی برای ساخت بیمارستان و درمانگاه های سازمان تامین اجتماعی پس از برجام

خبرایران:مدیرعامل شرکت خانه سازی ایران از دردست ساخت بودن 1600 واحد مسکونی برای کارکنان تامین اجتماعی در استان های کشور خبر داد وگفت: شرکت «وامد» یکی از بزرگترین‎ بیمارستان سازهای جهان است که در کشورهای مختلف بیش از 720 بیمارستان و مرکز درمانی ساخته است.
قرارداد با شرکت های اتریشی، ژاپنی و کره جنوبی برای ساخت بیمارستان در ایران/ استراتژی ما یکسان سازی هتلینگ تمام بیمارستانها با شاخص های یکسان است/ قرارداد 500 میلیون یورویی برای ساخت بیمارستان و درمانگاه های سازمان تامین اجتماعی پس از برجام

به گزارش خبرنگار خبرایران، نشست خبری «تشریح برنامه های شرکت خانه سازی ایران » صبح امروز 25 بهمن ماه 1395 با حضور«محمدعلی مقدس زاده» مدیرعامل شرکت خانه سازی ایران و اصحاب رسانه در« نمایشگاه صندوق های بازنشستگی پیشران توسعه ملی» برگزار ودراین نشست خبری«محمدعلی مقدس زاده» مدیرعامل شرکت خانه سازی ایران از قرارداد 500 میلیون یورویی برای ساخت بیمارستان و درمانگاه های سازمان تامین اجتماعی پس از برجام در کشور خبر داد و اظهارداشت: برنامه جامع اقدام مشترک برجام اتفاق خوبی بود و نمی توان آن را فقط در حیطه سیاسی بررسی کرد، بلکه دستاوردهایی هم در حوزه اقتصادی داشت.

مدیرعامل شرکت خانه سازی ایران تصریح کرد: قرارداد با شرکت های اتریشی، ژاپنی و کره جنوبی برای ساخت بیمارستان در ایران از دستاوردهای مهم برجام برای ما بوده است.

وی رقم قرارداد با شرکت اتریشی «وامد» برای ساخت بیمارستان در شیراز را ١٨٠ میلیون یورو اعلام و ساخت بیمارستان فوق تخصصی ریه با شرکت «اچ تی سی - HTC» و توسعه بیمارستان شهید لواسانی را از دیگر قراردادهای پسابرجامی اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت خانه سازی ایران تاکید کرد: اکنون به سوی ساخت بیمارستان های نسل پنجم می رویم و بیمارستان شیراز از نسل این بیمارستان ها است و این بیمارستان به لحاظ مصرف بهینه انرژی و موادی که به کار رفته می شود، متفاوت و ارایه خدمات در این بیمارستانها با سهولت بیشتری انجام می شود.

مقدس زاده درادامه این نشست خبری از دردست ساخت بودن 1600 واحد مسکونی برای کارکنان تامین اجتماعی در استان های کشور خبر داد و ابرازداشت: شرکت «وامد» یکی از بزرگترین بیمارستان سازهای جهان است که در کشورهای مختلف بیش از 720 بیمارستان و مرکز درمانی ساخته است.

وی درخصوص ارتقای هتلینگ خدمات رفاهی بیماران بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی هم خاطرنشان کرد: شرکت خانه سازی ایران از سال گذشته در محورهای تاسیسات و تجهیزات، نظافت و بهداشت و مسائل رفاهی براساس یک پروتکل مدون شروع به کار کرده است.

مدیرعامل شرکت خانه سازی ایران افزود: سال گذشته در ٣٢ بیمارستان و سال جاری نیز در مابقی بیمارستان ها اقدام های لازم در راستای ارتقای هتلینگ انجام شده است و در 6 ماهه نخست سال آینده نیز در تمام بیمارستان های تامین اجتماعی این اقدام انجام می شود.

این عضو هیات مدیره تصریح کرد: استراتژی شرکت این بود که هتلینگ تمام بیمارستانها با شاخص های یکسان انجام شود و تلاش داریم تا با آموزش های لازم به بیمارستانها در جهت نگهداشت این هتلینگ ها گام برداریم.

بنابراین گزارش، محوراصلی برگزاری همایش بزرگ صندوق‌های بازنشستگی، دغدغه نمایان سازی و ایجاد شفافیت است که باید به عنوان رویکرد کلی، مقوله در معرض قرار گرفتن تجربه شود و در همایش جامع اقتصادی صندوق های بازنشستگی چهار صندوق بازنشستگی، 20 هلدینگ و 462 بنگاه حضور دارند که 42 شرکت شیمیایی، 38 شرکت دارویی، 34 شرکت سیمانی، 32 شرکت انبوه‌سازی، 32 شرکت لبنی، 25 شرکت حمل و نقل، 22 شرکت فعال در بخش مالی، 37 شرکت صنایع فلزی، 26 شرکت کانی و 174 مورد از انواع دیگر فعالیت‌هاست.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب