امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20146 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نصب و راه اندازی چهار دستگاه پارکینگ مکانیزه در منطقه 15

خبرایران:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از نصب و راه اندازی چهار دستگاه پارکینگ مکانیزه در محدوده ناحیه پنج منطقه خبر داد.
نصب و راه اندازی چهار دستگاه پارکینگ مکانیزه در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس سالمی با اعلام مطلب فوق افزود: با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان و در راستای افزایش سرانه پارکینگ های شهری؛ چهار دستگاه پارکینگ مکانیزه با ظرفیت 48 واحد در محدوده خیابان 20 متری افسریه نصب شد.
به گفته وی در راستای اجرای نهضت پارکینگ سازی، پیش از این 17 دستگاه پارکینگ مکانیزه با  ظرفیت 204 واحد پارکینگ در محدوده منطقه نصب و راه اندازی شده بود که اکنون با بهره برداری از پارکینگ های جدید؛ ظرفیت پارکینگ مکانیزه در محدوده منطقه به 252 واحد رسید.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به  نیاز سنجی های صورت گرفته در  شناسایی مکان‏ها و محله‌هایی که کمبود پارکینگ در آنها بیشتر به چشم می‌خورد افزود: در این راستا پارکینگ‏های عمومی مکانیزه به ویژه در محدوده تجاری و اماکن پرتردد، محلات دارای بافت فرسوده که دارای املاک با متراژهای پایین بوده و امکان تامین پارکینگ برای تمامی واحدها میسر نمی باشد و یا محل ساختمان های اداری نصب و راه اندازی شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب