امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20151 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری مسابقات زنگ ورزش مدرسه ای در منطقه21

خبرایران:مدیر اداره ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری مسابقات زنگ ورزش مدرسه ای با هدف ترغیب و تشویق دانش آموزان برای شرکت در برنامه های ورزش همگانی و فعالیت بدنی خبر داد.
برگزاری مسابقات زنگ ورزش مدرسه ای در منطقه21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، افسانه بیابانی مدیر اداره ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: مسابقات زنگ ورزش منطقه ای در رشته های طناب زنی و آمادگی جسمانی با حضور بیش از 150 نفر در مدارس دخترانه پروین اعتصامی و هاجر یک و دو در ناحیه یک برگزار شد.

 وی با بیان اینکه ورزش نقش پراهميتي در تقويت سرمايه هاي اجتماعي دارد، گفت: نشاط، اميد و تحرك از مؤلفه هاي اصلي سرمايه هاي اجتماعي هستند و ورزش نقش فراواني در تقويت اين سه مؤلفه دارد.

مدیر اداره ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 با بیان اینکه تربيت بدني و ورزش جزء لاينفك تعليم و تربيت و وسيله اي براي رسيدن به سلامت روحي نسل جوان است،تصریح کرد: ورزش يكي از پايه هاي اصلي تعليم وتربيت هر جامعه بوده كه به عنوان يك روش تربيتي در جهت متعادل ساختن و تكامل يافتن ابعاد وجودي انسان در زندگي او مطرح است.

بیابانی در پایان هدف از برگزاری این دوره ازمسابقات را ترغیب و تشویق دانش آموزان برای شرکت در برنامه های ورزش همگانی و فعالیت بدنی دانست و تصریح کرد: ضروری است بچه ها به ورزش هایی بپردازند که برای بهبود سلامتی و نیز ارتقای سطح سلامت آنها مفید باشد.

گفتنی است؛ در پایان این مسابقات به نفرات برتر هر یک از رشته های ورزشی به رسم یادبود هدایایی ارزنده اهدا شد .

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب