امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2019 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۳:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رشد ٣٢ درصدي تعداد مشتريان استفاده کننده از بانکداري اينترنتي بانک صادرات

خبر ایران: ​تعداد مشتريان استفاده کننده از بانکداري اينترنتي بانک صادرات ايران در خلال دي ماه سالجاري نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل ٣٢ درصد رشد را نشان مي دهد.
رشد ٣٢ درصدي تعداد مشتريان استفاده کننده از بانکداري اينترنتي بانک صادرات

به گزارش خبر ایران ، اين بانک در راستاي ارايه خدمات مطلوب و جلب رضايت مشتريان همگام با پيشرفت فن آوريهاي جديد، ارايه خدمات بانکداري اينترنتي متنوع را بر پايه بسترهاي اينترنتي امن در دستور کار قرارداده است. اين خدمات بدون محدوديت مکاني و زماني ارايه مي گردد و داراي قابليتهاي فراواني از جمله انتقال وجه، رويت صورتحساب، تعيين مبلغ چک، پرداخت اقساط ، پرداخت قبوض و... ميباشد که تا پايان آذر ماه سال ٩٢ بيش از ٣٢٠ هزار نفر از مشتريان ضمن عضويت دراين سامانه حدود ١٠ ميليون تراکنش مالي خود را با موفقيت به انجام رسانده و تعداد مشتريان استفاده کننده از بانکداري اينترنتي بانک صادرات ايران در دي ماه سالجاري نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل ٣٢ درصد رشد را نشان مي دهد. گفتني است اين بانک با بهرهگيري از دستگاه رمز ساز لحظهاي، OTP  One-time password))درمحيطي کاملاً امن وبدون حضور فيزيکي درشعب اقدام به ارائه خدمات متنوعي نظير تائيد مبلغ چک، انتقال وجه به حسابهاي خود و ديگران، پرداخت قبوض خدمات شهري، مشاهده خلاصه تسهيلات و... نموده است. همچنين اين بانک به منظور بهره مندي بيشتر مشتريان، ابزارها و روشهاي مطمئني درنظر گرفته به گونهاي که صاحبان حساب با استفاده از دستگاه رمزساز قادر به ورود و استفاده از سيستم و انجام تراکنش ميباشد.شايان ذکراست استفاده از سيستم غيرحضوري بانکداري اينترنتي بانک صادرات ايران، درحال حاضر امکان پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بين حسابها، تعيين مبلغ چک، رويت صورتحساب را امکان پذيرساخته و توانسته است نقش به سزايي در کاهش هزينهها و وقت مشتريان داشته باشد. متقاضيان جهت استفاده از خدمات بانکداري اينترنتي به وب سايت اين بانک به نشاني www.bsi.ir مراجعه نمايند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب