امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20195 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت هفته جهانی سلامت مردان صورت می گیرد؛

ارائه خدمات رایگان پزشکی و سلامت درمنطقه 10 پایتخت

خبرایران : شهردار منطقه از ارائه خدمات رایگان مشاوره، پزشکی و برگزاری کارگاه های آموزشی به مناسبت هفته ملی سلامت مردان در سطح محلات و مساجد خبر داد.
ارائه خدمات رایگان پزشکی و سلامت درمنطقه 10 پایتخت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، عباس بابازاده ضمن اعلام این خبر با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مشاوره، ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان در سطح محلات و مساجد گفت: برنامه های این هفته به منظور آگاه سازی و پیشگیری از بروز بیماریها، تأمین و ارتقای سلامت همه جانبه مردان با شعار "آیا در مسابقه سلامت برنده اید" از اول تا هفتم اسفند ماه اجرا می شود.

وی افزود: در همین راستا با همکاری اداره سلامت و انجمن ارولوژی ایران، ویزیت رایگان ارولوژی در روز پنجم اسفند ماه از ساعت 9 تا 12 در خانه سلامت کارون شمالی برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه با اشاره به برگزاری مسابقات سلامت ویژه آقایان و عیادت از معلولان و ویزیت آنان یادآور شد: در روز یکم اسفند ایستگاه سلامت در ساختمان ستادی منطقه، سراهای محله، ساختمان نواحی و مساجد با مضمون تست فشار و قندخون و توزیع بروشورهای سلامت برپا خواهد شد.

شهردار منطقه تصریح کرد: براساس هماهنگی های انجام شده کارگاه های آموزشی با عناوین پیشگیری از رفتارهای پرخطر، پیشگیری از بیمای های کلیه، پیشگیری ازسرطان پرستات، پیشگیری از سوانح و حوادث رانندگی، کنترل خشم و ... ، در طول این هفته در خانه های سلامت و مساجد برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب