امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20221 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود؛

آیین غبارروبی حرم مطهر شاهچراغ (ع) توسط جامعه پهلوانی و زورخانه ای

خبرایران:مراسم غبارروبی و عطر افشانی ضریح مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.
آیین غبارروبی حرم مطهر شاهچراغ (ع) توسط جامعه پهلوانی و زورخانه ای

به گزارش خبرایران از روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، این آیین مذهبی همراه با اقامه عزا به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و مدیحه سرایی توسط ذاکرین اهل بیت(ع) همزمان با رقابتهای تیمی زورخانه ای، هنرهای فردی، مرشدی و کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور برگزار می گردد.
در این مراسم معنوی که با مشارکت و حضور مسوولین وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون و هیئت های پهلوانی و زورخانه ای سراسر کشور، آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، فدراسیون کشتی، سازمان آتش نشانی شیراز، سپاه استان فارس، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، بسیج ورزشکاران، شورای هیأت های مذهبی استان فارس،  اعضای شورای شهر و مسوولین شهرداری شیراز، قهرمانان کشتی، ورزشکاران و پیشکسوتان زورخانه ای و دیگر رشته های ورزشی برگزار می گردد، قرائت دسته جمعی زیارت نامه آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) از دیگر برنامه های این آیین روح بخش خواهد بود.
غبارروبی و عطرافشانی ضریح و مضجع مطهر احمدی و محمدی (ع)- شاهچراغ واپسین بخش این آیین ملکوتی و معنوی است که با همراهی حاضرین صورت می گیرد.
فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای از تمام مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت علیهم السلام که علاقمند به حضور در این مراسم می باشند دعوت کرد تا در این آیین معنوی شرکت نمایند.
خاطر نشان می گردد: این مراسم پرفیض با محوریت هیأت مذهبی پهلوان خندق (محفل حامیان ورزش و جوانمردی) و همت جامعه پهلوانی و زورخانه ای کشور ترتیب داده شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب