امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20251 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی مجدآرا مطرح کرد؛

میزان مشارکت مردم در ورزش های همگانی در سال 1404 به 50 درصد می رسد/ بیشترین میزان کارآفرینی را در بین فدراسیون های ورزشی داریم

خبرایران:علی مجدآرا در مراسم افتتاحیه دومین همایش بین المللی ورزش های همگانی گفت: فدراسیون ورزش های همگانی بیشترین میزان کارآفرینی را در بین فدراسیون های ورزشی داشته است.
میزان مشارکت مردم در ورزش های همگانی در سال 1404 به 50 درصد می رسد/ بیشترین میزان کارآفرینی را در بین فدراسیون های ورزشی داریم

به گزارش خبرایران، علی مجدآرا در حاشیه مراسم افتتاحیه دومین همایش بین المللی ورزش های همگانی گفت: فدراسیون ورزش های همگانی بیشترین میزان کارآفرینی را در بین فدراسیون های ورزشی داشته است.

وی افزود:در این همایش، تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های همگانی و تعدادی از روسای فدراسیون‌های جهان در جهت توسعه ورزش همگانی را امضا کردیم.

وی افزود: تمام تلاشمان را کردیم تا بیش‌ترین فعالیت را در بخش آموزش و کارآفرینی داشته باشیم و با تمرکز بر بخش آموزش بتوانیم در جهت توسعه ورزش همگانی گام موثری برداریم و تا امروز در بخش ورزش همگانی بانوان نیز به صورت سازمان یافته حرکت کردیم تا در این زمینه نیز فعالیت‌های گسترده‌ای را در جهت توسعه ورزش همگانی در بخش بانوان داشته باشیم.

وی گفت: در این همایش 600 مقاله از بخش داخلی و خارجی به دبیرخانه این همایش رسیده است و براساس برنامه ریزی ها در جریان دو روز برگزاری این همایش شش کارگاه و شش نشست تخصصی بر پا خواهیم کرد و چون برنامه ریزی های فدراسیون بر مبنای برنامه محوری است در سال جاری توانسته حداقل 50 درصد از مردم را به سمت انجام فعالیت‌های بدنی تشویق کند و با اجرای چشم‌انداز سند 1404 تلاش کردیم تا فعالیت‌های خوبی را در جهت توسعه ورزش همگانی در کل کشور داشته باشیم.

فدراسیون در حال‌ حاضر با بیش از 50 رشته در قالب انجمن و کمیته‌ تلاش کرده است برنامه‌های هدفمند و خوبی را در جهت همگانی کردن ورزش ارائه دهد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب