امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2028 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۳:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی دایی؛

ظرفیت خنجر زدن از پشت تکمیل شده است، لطفا از روبرو خنجر بزنید/ تندیس پنجه طلایی سقوط را باید به این آقا بدهند/ از لباس کارگران زحمتکش سواستفاده نکند

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این آقا پنج تیم را به دسته یک انداخت و باید تندیس پنجه طلایی را به ایشان اهدا کنند.
ظرفیت خنجر زدن از پشت تکمیل شده است، لطفا از روبرو خنجر بزنید/ تندیس پنجه طلایی سقوط را باید به این آقا بدهند/ از لباس کارگران زحمتکش سواستفاده نکند
به گزارش خبر ایران، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با صبا گفت: فردا حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی ما خواهد بود. روی این بازی خیلی حساب کرده‌ایم و این دیدار می‌تواند ما را به بالای جدول برساند. باید به سه بازی آینده امیدوارتر شویم. این بازی مهمترین بازی فصل ما است و تمرینات خوبی هم انجام داده‌ایم و خودمان را هم آماده کرده‌ایم مطمئنا بازی سختی خواهد بود و صبا برای آنکه نتیجه بگیرد به آنها قول و قرارهایی داده‌اند تا بازیکنانشان با انگیزه باشند و آنها از تمام وجود مایه می‌گذارند. ما هم می‌خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم و اگر بدشانسی نیاوریم می‌توانیم سه امتیاز بازی را بگیریم و این بازی می‌تواند ما را دوباره به بالای جدول برساند و ما امیدوار خواهیم شد تا با نتایج خوب دوباره به بالای جدول برسیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بعد از صحبت‌های شما در برنامه 90 هجمه‌ای علیه شما به راه افتاد که شما علیه کارگران شهرداری صحبت کرده‌اید، گفت: اصلا دوست نداشتم در مورد این مسائل حرفی بزنم اما برای آنکه ذهن مردم روشن شود توضیح می‌دهم مردم خیلی شعورشان بالا است و خیلی حرکات را به راحتی می‌توانند تشخیص بدهند. نمی‌خواستم در مورد کسی حرف بزنم که می‌گوید مهم نیست سهمیه آسیایی بگیرد یا نگیرد این را در مصاحبه‌هایش می‌گوید، کسی که فقط به منافع خودش فکر می‌کند و با مردم و تیم ما کاری ندارد و علنا می‌گوید چه فرقی می‌کند که پرسپولیس سهمیه آسیایی بگیرد یا نه نشان می‌دهد که خواسته‌اش با خواسته مردم چقدر فاصله دارد.

دایی تصریح کرد: متاسفانه راجع به صحبت‌های من برخی آقایان حرکات عوام‌فریبانه انجام داده‌اند اما مردم باهوش هستند و اگر در صحبت‌های من بازنگری شود متوجه می‌شویم که من به کسی توهین نکرده‌ام. من هیچ‌وقت گذشته خودم را فراموش نکرده‌ام و اینکه چطور به دانشگاه آمدم و درس خواندم، اما اگر کسی از صحبت‌هایم سوءاستفاده نکند باید بگویم که من به فاصله طبقاتی در جامعه اشاره کردم. فاصله طبقاتی که در همه جوامع وجود دارد. صحبت‌های من عین واقعیت است. در جامعه ما کسی هست که 500 هزار تومان حقوق می‌گیرد و یک نفر هم است که ماهی 100 میلیون حقوق می‌گیرد و نفراتی هم هستند که خیلی بیشتر پول می‌گیرند. صحبت‌هایی که من کردم درباره فاصله طبقاتی بود که در هر جامعه‌ای وجود دارد.

دایی ادامه داد: ما به همه اقشار جامعه نیاز داریم از کارگر شهرداری تا دکتر. اگر دکتر یا کارگر شهرداری نباشد جامعه ما یکجور لنگ می‌زند پس هر جامعه‌ای به همه اقشار نیاز دارد اما در برنامه‌ای که 7، 8 دقیقه بیشتر به من زمان نمی‌دهند و مدام هم در حرف من می‌پرند نمی‌توانم همه توضیحاتم را بیان کنم. من نه‌تنها به کسی توهین نکردم بلکه همواره گفته‌ام که دست خدمت‌گذاران را بوسیده‌ام و هرچه دارم از آن بالایی دارم. این جریانات عوام‌فریبانه زمانش تمام شده است، کسانی که به خاطر منافع خودشان هر روز به یک رنگ در می‌آیند مورد قبول جامعه نیستند.

دایی افزود: چرا مردم فردی مثل ناصر حجازی را دوست داشتند؟ چون او همیشه یک‌رنگ بود و رنگ عوض نمی‌کرد. تیپ و قیافه‌اش هم قبل و بعد از انقلاب یک شکل بود اما شمایی که قبل از انقلاب یک مدل دیگر بودید و تیپ و قیافه‌تان یک مدل دیگر بود الان هم خیلی مسائل را نمی‌توانم اینجا بیان کنم اما هر دقیقه رنگ عوض می‌کنی. خوب است که الان من بیایم و یک تی‌شرت بپوشم که روی آن نوشته باشد کالیفرنیا و USA؟ اینقدر به شعور مردم توهین نکن. به خاطر منافع از لباس کارگران زحمت‌کش شهرداری سوءاستفاده نکن. دست شما برای همه رو شده است ای‌کاش این حرکات را کسانی می‌کردند که محبوبیتی در جامعه داشتند و جامعه به نوعی قبولشان داشت.

دایی با اشاره به پیشکسوتان پرسپولیس که از تیم حمایت کرده‌اند گفت: لازم می‌دانم از تمام پیشکسوتانی که دلشان با تیم است و در چند جلسه‌ای که در باشگاه داشته‌اند از تیم حمایت کرده‌اند تشکر کنم دستشان درد نکند مطمئنا با حمایت آنها و مردم می‌توانیم موفق باشیم من دست همه آنها را می‌بوسم که تلاش می‌کنند تیم اسیر حاشیه نشود.

دایی در مورد مصدومان و محرومان تیمش در بازی فردا گفت: سیدجلال حسینی، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه و محسن مسلمان را نداریم. سه چهار بازیکن خوبمان را نداریم اما تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و امیدواریم که با دست پر میدان را ترک کنیم.

دایی در مورد اینکه قلعه‌نویی گفته بود فتح‌الله‌زاده مانع اعتصاب بازیکنان استقلال شد و ما هم مشکل داشتیم، آیا رویانیان در زمان حضورش این کار را با بازیکنان پرسپولیس کرد یا نه خاطرنشان کرد: این صحبت‌ها برای گذشته است و من وارد این مسائل نمی‌شوم می‌خواهیم آرامش داشته باشیم. حداقل اگر حمایت نمی‌شویم لطفا کسی از پشت به ما خنجر نزند. وضعیت خنجر زدن از پشت تکمیل شده است. حداقل بگویید از جلو به ما خنجر بزنند و رودررو بحثشان را مطرح کنند. متاسفانه صحبت‌های ضدونقیض زیادی می‌شود و برخی می‌خواهند وجهه من را پولکی قلمداد کنند، باید به عرضتان برسانم که از صالحی مدیرعامل پیشین نفت آبادان بپرسید چه کسی نیم‌فصل به ماهشهر پرواز کرد و در ماهشهر درخواست 800 میلیون تومان پول کرد؟ آن هم کسی که عامل سقوط 5 تیم به لیگ یک شده است و باید تندیش پنجه طلایی را به او تقدیم کنند زیرا تیم‌های پیکان، شهرداری تبریز، سایپا، گهر و فولاد را به دسته یک انداخته است، چطور می‌تواند چنین درخواستی بکند اگر حساب سرانگشتی بکنیم و بگوییم که قیمت یک تیم در لیگ برتر 16، 17 میلیارد تومان است و قیمت یک تیم در لیگ دسته اول 2 تا 5/2 میلیارد تومان باشد البته در برخی مناطق قیمت به 3، 4 میلیارد هم می‌رسد بنابراین این آقا حداقل به 5 تیم 12 میلیارد تومان ضربه زده است و خیلی خوب است که 800 میلیون هم می‌خواهد. اگر جای مربیان دیگر بود چقدر می‌خواست پول بگیرد.

 سرمربی پرسپولیس با اشاره به صحبت‌هایش در مورد خنجر زدن از پشت گفت: به این خاطر از پشت خنجر نزنند که اسناد دولتی به غلط به دست چنین اشخاصی رسیده، آن هم اسنادی که درست نیست. سازمان بازرسی و سایر نهادهای ذیربط باید به این مسئله ورود کنند که این اسناد دست این اشخاص چه می‌کند و می‌خواهند آرامش تیم ما را برهم بزنند. صحبت‌هایی که قبل از بازی حساس و مهم انجام می‌دهند و علیه تیم ما صحبت می‌کنند، متاسفم برای برنامه‌ای که مدام مصاحبه‌های ایشان را پخش می‌کند که اگر نگوییم همه آنها بلکه اکثر آنها یعنی 90 درصد آنها کذب است. مصاحبه‌هایش را پخش می‌کنند و دوباره او را روی خط می‌آورند. خیلی جالب است که مردم هم همه‌چیز را می‌بینند و می‌دانند. خداراشکر که بعد از آن برنامه و صحبت‌هایی که علیه من شد فکر جامعه نسبت به من عوض نشده است.

وی ادامه داد: شاید باعث شد خیلی از مردم بیشتر از گذشته به حقیقت حرف‌های من پی ببرند، خیلی از مردم از من تشکر کردند. با صحبت‌هایشان یا پیامک‌هایی که به من زدند نشان داد که هیچ جو منفی‌ای در جامعه نسبت به من ایجاد نشده است. مردم شعور و فهمشان خیلی بالا رفته است، اکنون دختر 3 ساله من هم با آی‌پد کار می‌کند و همه‌چیز را می‌داند بنابراین نمی‌توان جامعه‌ای که جوانانش اینقدر سطح بالایی دارند را فریب بدهیم و آنها را با خودمان همسو کنیم. مردم آدم‌های صادق را می‌شناسند و آنهایی را هم که هر دقیقه رنگ عوض می‌کنند را هم می‌شناسند.

دایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بعد از جلسه شما و علی پروین در وزارت ورزش صحبت‌های ضدونقیضی مطرح شد، تاکید کرد: نمی‌خواهم تیم را وارد حاشیه کنم اما به ما یاد داده‌اند که وقتی 5 نفر در یک قایق نشسته‌ایم یک نفر نمی‌تواند بگوید که من می‌خواهم سهم خودم را خراب کنم همه سوار یک قایق هستیم و همه باید به هم کمک کنیم تا به مقصد برسیم، نه اینکه بگویند جایی که در قایق نشسته‌ام را می‌خواهم سوراخ کنم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب