امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20300 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طی مراسمی در مرکز فنی و حرفه ای مشیریه تهران؛

نخستین مرکز آموزش مهارت هوشمندسازی ساختمان افتتاح شد

خبرایران: نخستین مرکز آموزش مهارت حرفه ای هوشمندسازی ساختمان» صبح امروز 2 اسفندماه 1395 با در مرکز فنی و حرفه ای مشیریه تهران افتتاح شد.
نخستین مرکز آموزش مهارت هوشمندسازی ساختمان افتتاح شد

به گزارش خبرنگارخبرایران، مراسم افتتاح «نخستین مرکز آموزش مهارت حرفه ای هوشمندسازی ساختمان» صبح امروز 2 اسفندماه 1395 با حضور« مجید طهرانیان» مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران ،«حمیدرضا احمدی» مدیرعامل شرکت مهندسی هوشمند پارس و سرمایه گذار بخش خصوصی و اصحاب رسانه در مرکز فنی و حرفه ای مشیریه تهران برگزارو دراین مراسم «مجید طهرانیان» مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران اظهارداشت:50 درصد انرژی حاصل از سوخت های فسیلی در حوزه ساختمان مصرف می شود استفاده بهینه از آن بسیار ضروری است.

وی تصریح کرد:هوشمندکردن ساختمان ها نقش موثری در مدیریت انرژی و در نتیجه کاهش مصرف آن دارد و ایجاد امنیت از دیگر اهداف هوشمندسازی ساختمان ها است.

طهرانیان با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو تاکید کرد: درصورتی که از تجهیزات هوشمند با ضریب امنیت بالا در این ساختمان استفاده می شد هرگز شاهد وقوع چنین رویدادی نبودیم و امیدوارم افتتاح نخستین مرکز آموزش مهارت حرفه ای هوشمندسازی ساختمان بتواند کمک موثری در عرصه فعالیت های انرژی در کشور باشد .

 

احمدی: هزینه تجهیز کارگاه مرکز فنی و حرفه ای مشیریه تهران بین 300 تا 400 میلیون تومان بوده است

مهندس حمیدرضا احمدی ومدیرعامل شرکت مهندسی هوشمند پارس و سرمایه گذار بخش خصوصی نیز دراین مراسم اظهارداشت: دوره های آموزشی در این مرکز یک ماهه و به صورت رایگان است از متقاضیان شرکت در این دوره ها خواست با مراجعه به سامانه های مربوط به شرکت مهندسی هوشمند پارس و یا مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان تهران ثبت نام کنند.

احمدی ضمن تشکر از مسئولان سازمان آموزش فنی و حرفه ای به خاطر واگذاری کارگاه آموزشی به شرکت سرمایه گذار، هزینه تجهیز این کارگاه را بین 300 تا 400 میلیون تومان دانست و گفت: به افرادی که دوره های آموزشی مهارت حرفه ای هوشمندسازی ساختمان را طی کنند گواهینامه مهارت بین المللی داده خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب