امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20315 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با اهدای تندیس ملی مسئولیت پذیری صورت گرفت؛

تجلیل رئیس جمهوری از «شهرداری تهران»

خبرایران:رییس جمهوری درجشنواره مولفه‌های اجتماعی موثر بر سلامت، تندیس ملی مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی برای سلامت را به شهرداری تهران اهدا کرد.
تجلیل رئیس جمهوری از «شهرداری تهران»

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، رییس جمهوری روز یکشنبه در نخستین مجمع ملی سلامت از شهرداری تهران به عنوان یکی از ٦ سازمان برگزیده جشنواره مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت تجلیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در این مراسم که در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، از شهرداری تهران به عنوان یکی از ٦ سازمان برگزیده در جشنواره مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت تجلیل و تندیس ملی مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی برای سلامت و لوح تقدیر را به مجتبی عبدالهی معاون اجتماعی شهردار تهران اهدا کرد.

مجمع ملی سلامت با هدف افزایش مشارکت بخش‌ های مختلف دولتی و غیردولتی تشکیل شده است و اعضای شورای سلامت کشور، اعضای شورای سلامت استان‌ ها، انجمن های علمی و خیریه‌ های حوزه سلامت در این مجمع حضور دارند و سیاست‌ های سالانه سلامت در این مجمع به ریاست رییس جمهور اعلام و ابلاغ می‌ شود.

در حال حاضر 620 سازمان مردم نهاد و 850 خیریه در حوزه سلامت فعال هستند و بسیاری از بیمارستان ‌ها، خانه های بهداشت و مراکز درمانی توسط خیرین و فعالان حوزه سلامت در کشور ایجاد شده ‌است.

در حاشیه این مراسم سمانه زمانی مدیرکل سلامت شهرداری تهران درباره این تندیس اظهار داشت:شهرداری تهران از بین 400 دستگاه و سازمان فعال در حوزه سلامت که در ارتباط با مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت اقدامات اثربخشی داشتند؛ مورد تقدیر قرار گرفت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب