امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20321 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

يادواره شهداي محله قيطريه برگزار شد

خبرایران:در راستاي گراميداشت ياد و خاطره شهدا، ايثارگران و خانواده هاي معظم ايشان يادواره 40 شهيد محله قيطريه در شمال تهران برگزار شد.
يادواره شهداي محله قيطريه برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک مهندس عليرضا حسيني قائم مقام شهردار اين منطقه با حضور در اين مراسم اظهار داشت: خانواده معظم شهدا و ايثارگران، پاسداران واقعي انقلاب  و منبع عظيم ارتقاء فرهنگ ايثار و دگرخواهي هستند و ديدار با خانواده هاي اين عزيزان و بهره جويي از  محضر آنان وظيفه اي مستمر و دائمي براي مديريت شهري است تا از رهگذر آنان در راستاي خدمتگذاري، بر همت خود بيفزايند.
حسيني تصريح کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس نشان داد که اگر ملت ايران حرکت کند هيچ مانعي بر سر راهش نيست چون جوان هايي اين جنگ را به پيروزي رساندند که نه آموزش نظامي خاصي ديده بودند و نه به دانشگاه‌هاي نظامي رفته بودند.
وي حضور خانواده شهدا وايثارگران در منطقه يک را  چشمه جوشان وکانون فرهنگ سازي دانست و افزود: برنامه بازديد از خانواده ي معظم شهدا هر هفته در نواحي با حضور مديريت شهري منطقه يک برگزار مي شود و مديريت شهري تلاش مي کند از اين کانون فرهنگ سازي در مسير ساختن شهري اخلاقي وانساني بهره مند شود. 
گفتني است مراسم يادواره شهداي محله قيطريه با حضور مديريت شهري منطقه يک و با همکاري اداره فرهنگي و  ناحيه 7 اين منطقه و خانواده هاي معظم شهيدان، جانبازان و ايثارگران محله قيطريه در سالن آمفي تئاتر سراي محله قيطريه برگزار شد و طي آن از خانواده هاي 40 شهيد اين محله تجليل به عمل آمد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب