امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20359 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نمایشگاه بین المللی ابزارآلات و تجهیزات صنعتی رایانه‌ای در شهرآفتاب آغازشد

خبرایران: دو نمایشگاه بین المللی ابزارآلات و تجهیزات صنعتی رایانه‌ای در شهرآفتاب آغاز به کار کرد
نمایشگاه بین المللی ابزارآلات و تجهیزات صنعتی رایانه‌ای در شهرآفتاب آغازشد

به گزارش خبرایران ، نمایشگاه بین المللی ابزارآلات و یراق صنعتی برای نخستین بار با حضور 120 شرکت داخلی و خارجی و نمایشگاه بین المللی تجهیزات صنعتی رایانه ای(CNC) با حضور 38 شرکت بین المللی فعال در زمینه تجهیزات صنعتی رایانه ای از کشورهای چین، ایتالیا، اتریش، سوئیس و آلمان دقایقی پیش در مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب افتتاح شد.

سید محمد سیدی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در مراسم افتتاحیه این دو نمایشگاه با بیان این که نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت می کند اظهار داشت: صنعت ابزارآلات و cnc برای بسیاری از کشورهای جهان به منزله صنعتی بزرگ و بین المللی و گامی در جهت رشد اقتصادی شناخته می‌شود.

بنابرگزارش، روابط عمومی و امور بین الملل شهرآفتاب وی افزود: حضور برندهای معتبر جهانی در نمایشگاه cnc و ابزارآلات نه تنها سبب انتخاب بهتر می شود بلکه شرایط استفاده صنعتگران، متخصصان و علاقه مندان را فراهم می کند. بنابر این برگزاری این دو نمایشگاه در مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب را می توان شرایط مناسب برای افراد در انتخاب برتر دانست.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب بیان کرد: امید است که شرایط و امکانات حرفه ای و استاندارد این مجموعه به هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه کمک کند تا زمینه رشد روز افزون این صنعت بیش از پیش فراهم کند.

سید مجتبی موسویان ریزی مدیر کل دفتر بازرگانی کشورهای آسیا و اقیانوسیه نیز در ادامه مراسم با اشاره به این که برگزاری چنیین نمایشگاه هایی سبب توسعه ماشین آلات و صنعت می شود گفت: ابزارآلات مادر صنایع محسوب شده و سبب رشد صنعت در یک کشور می شود.

وی افزود در این نمایشگاه ها از دانش رباتیک، هوش مصنوعی، الکترونیک و…. استفاده می شود.

گفتنی است نخستین نمایشگاه ابزارآلات و cnc ، از امروز تا سیزدهم اسفند ماه سال جاری از ساعت 10 تا 17 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب دایر می باشد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب