امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20362 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدير آموزش موسسه اعتباري ثامن اعلام کرد؛

آشنايي با عقود مشارکتي اولويت شرايط کنوني

خبرایران : مدير آموزش موسسه اعتباري ثامن گفت: آشنايي و تسلط کارکنان به امور اعتباري از اولويت هاي مهم شرايط کنوني ثامن است.
آشنايي با عقود مشارکتي اولويت شرايط کنوني

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، علي احتشام در جمع روساي شعب شرکت کننده در دوره آشنايي  با اصول کلي تسهيلات اعطايي و عقود مشارکتي افزود: دوره آموزشي اصول کلي اعطاي تسهيلات و آشنايي با عقود مشارکتي براساس نيازسنجي آموزشي و بر مبناي الزامات کنوني سازمان، براي مسئولان شعب استان تهران برگزار شد.

وی با تاکید بر این مطلب که آموزش در راستای نیازهای بخش های مختلف برنامه های آموزشی متناسبی را در نظر دارد گفت: برنامه های دوره های آموزشی برای مدیریت های مختلف برنامه ریزی شده است و انتظار این است این دوره ها بتواند در بهره وری سازمان موثر باشد.

مدیر آموزش موسسه اعتباری ثامن خاطر نشان کرد: افزایش مهارتهای منابع انسانی در ارتقای کیفی و کمی تولیدات و خدمات نقش اساسی ایفاء می کند و برای همین بایستی افزایش مهارت ها با آموزش مستمر محقق شود.

مدير امور اعتباري موسسه اعتباری ثامن و مدرس اين دوره آموزشي نيز گفت: يکي از الزامات گذر از تعاوني به موسسه اعتباري، توجه ويژه به بهداشت اعتباري و اعتبار سنجي مشتريان در تشکيل پرونده هاي تسهيلاتي است.

رضا بدر طالعي تاکيد کرد: آشنايي کارکنان با اصول و مفاهيم اعتباري و همچنين تسلط آنان بر کليه ابزارهاي اعتباري  مي تواند موجب عدم ايجاد مطالبات در آينده شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب