امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20368 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بسط نگاه مثبت به مشتريان سپرده‌گذار و مطالباتی

خبرایران: سرپرست مديريت شعب کرمانشاه گفت : بايد دقت شود که با مشتريان مطالباتي ثامن نيز همچون سپرده گذران با احترام برخورد شود.
بسط نگاه مثبت به مشتريان سپرده‌گذار و مطالباتی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، علي هادي اظهار کرد : پرداخت تسهيلات خرد  و به دنبال آن  تعدد پرونده‌هاي مطالباتي لزوم تلاش بيشتر همکاران را در راستاي وصول مطالبات نياز دارد.

وي در خصوص کنترل تسهيلات پرداختي در قبال سپرده‌ها  افزود : کنترل و پيگيري مستمر تسهيلات پرداختي در قبال سپرده‌هاي  بلندمدت ، نوين و پويا بايد به‌صورت مستمر و روزانه رصد و بااعتبار سنجي دقيق قبل از اعطاء تسهيلات از به وجود آمدن مطالبات جديد جلوگيري شود .

هادي تصريح کرد : وصول مطالبات و جذب منابع جديد کمک شاياني به تأمين نقدينگي مي‌کند.اين مهم  بايد در دستور کار همکاران قرار گيرد.

وي در پايان خاطرنشان کرد : روساي شعب عملکرد و  وضعيت اقتصادي همکاران خود را کنترل و آنها را به صداقت در کار ، و انجام صحيح امور محوله تشويق و ترغيب کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب