امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20374 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری یازدهمین هیات عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

خبرایران:یازدهمین نشست هیات عمومی سالیانه سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، با حضور رئیس سازمان و اعضای هیات مدیره نظام های استانی روز سه شنبه 10 اسفند ماه در سالن زمرد هتل پارسیان کوثر برگزار شد.
برگزاری یازدهمین هیات عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

به گزارش خبرایران،به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور نشست هیات عمومی سالیانه سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با سخنرانی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و ارائه گزارشی از عملکرد سازمان آغاز شد و با تصویب صورتهای مالی سال 94 و 95، تصویب بودجه 96 و  تصویب سه آیین نامه داخلی ادامه یافت و در پایان نیز بازرس سازمان و روزنامه کثیرالانتشار نیز انتخاب شدند.

در ابتدای مراسم ناصر علی سعادت به برگزاری نمایشگاه های تخصصی استانی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال 95 به طور میانگین هر یک ماه و نیم، یک نمایشگاه تخصصی IT  یا ICT توسط نظام های استانی برگزار شده است و فرصت ها و مزیت های رقابتی استان ها و زمینه های بهره برداری از توانمندی و ظرفیت های بومی و شرایط اشتغالزایی استانها به نمایش گذاشته شد. 
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در ادامه به بازسازی ساختار سازمان اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته ضمن استقرار واحد حراست، ساختمان سازمان نیز با هدف تامین امکانات و تجهیزات لازم و حفظ استقلال به محل جدید نقل مکان کرد.
 
او در ادامه به امضای تفاهم نامه های متعدد طی دو سال گذشته اشاره کرد و افزود: تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و تفاهم نامه با سازمان فرابورس برای حضور شرکت های فاوا به تازگی به امضا رسیده است. علاوه بر آن برای حضور استارتاپها و غرفه الکامپ در نمایشگاه سبیت 2017 آلمان نیز تفاهم نامه ای با برگزار کننده سبیت امضا شد. همکاری با صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در خصوص اعطای تسهیلات مالی و صدور ضمانت نامه به اعضای سازمان نیز که از سال گذشته آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.
سعادت در ادامه سخنرانی خود گزارشی از برگزاری نمایشگاه الکامپ، برگزاری هشتمین دوره آزمون احراز صلاحیت مشاوران، استقرار دبیرخانه کمیته فنی فناوری اطلاعات JTC1 در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، پیگیری انتقال وظایف اجرایی شورای عالی انفورماتیک به سازمان، اضافه شدن 30 عنوان قراردادی ICT به بخشنامه 14.3 و پیگیری شناسه ملی در سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ارائه کرد.
 
 
پس از ارائه گزارش صورت های مالی توسط خزانه دار و بازرس سازمان، پیشنهادات شورای مرکزی در خصوص تصویب آیین نامه های معاملات، اداری، تشکیل جلسات شورای مرکزی به تصویب هیات عمومی رسید. در ادامه انتخاب روزنامه کثیرالانتشار به رای گذاشته شد که به اتفاق آرا روزنامه فناوران اطلاعات انتخاب شد.
در بخش پایانی این نشست نیز اعضای هیات عمومی، سیدعلی موسوی را به عنوان بازرس اصلی و تورج آذین را به عنوان بازرس علی البدل انتخاب کردند. 
 
 
 
 
 
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب