امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2038 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۳:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در پایان هفته

در محور کندوان‌ تردد همه خودروها از ساعت 14:30 تا 24 فردا از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و تردد از ساعت 17:30 تا 24 از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج، یک طرفه خواهد بود؛ تردد انواع تریلر‏، کامیون و کامیونت، نیز در این محور ممنوع است.
محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در پایان هفته
به گزارش خبرایران ، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی‏، سامانه‌های هوشمند ترددشمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع ‌ذکر شده،‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور بازو تردد در آنها به‌روال عادی در جریان است.

* محدودیت‌های ترافیکی ‌جاده‌ها‌ در پایان هفته

در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت ها، از ساعت 6 الی 24 امروز و فردا ممنوع است.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 18 فردا از مبارک آباد تا امام زاده هاشم در استان تهران به منظور تخلیه بار ترافیکی پیست آبعلی ممنوع است.

در محور کندوان‌ تردد همه خودروها از ساعت 14:30 الی 24 فردا از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و تردد از ساعت 17:30 الی 24 فردا از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج، یک طرفه خواهد بود.

استثنای محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین، حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی است.

در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‏، کامیون و کامیونت، کماکان ممنوع است.

‌در محور فیروزکوه‌ تردد تریلرها از ساعت 6 الی 22 فردا ممنوع است.

تردد موتورسیکلت ها تا ساعت 24 فردا از محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و تهران _ سمنان _ مشهد و بالعکس، ممنوع است.

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها به دلیل عملیات کارگاهی

محور کاشمر ـ بردسکن واقع در استان خراسان رضوی، کیلومتر 500/5 الی 500/6، تا 20 اسفند، ساعت 8 الی 15، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت گرم‏، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

‌محور قم ـ گرمسار و بالعکس واقع در استان‌های تهران‏، سمنان و قم، با تمدید عملیات تعریض تا 5 اسفند ماه مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم ـ تهران، برای نقلیه سنگین، محور قدیم قم ـ تهران و در ادامه برای همه خودرو ها، جاده امام ‌رضا به سمت گرمسار خواهد بود.

‌کمربندی شرقی شهر کرمانشاه، حدفاصل کیلومتر 12 تا 13، واقع در استان کرمانشاه، با تمدید عملیات زیرسازی راه‌آهن غرب تا 15 اسفند ماه، روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) از ساعت 11 الی 14 مسدود و مسیر جایگزین، کمربندی غربی (فعلی) خواهد بود.

‌گردنه رخ در محور شهرکرد ـ اصفهان، واقع در استان چهار محال و بختیاری، حد فاصل پیچ چشمه تا خط الرأس گردنه رخ به طول 8 کیلومتر، به دلیل متروکه شدن گردنه رخ و احتمال ریزش کوه تا 29 اسفند، مسدود و مسیر جایگزین تونل‌های دوقلوی رخ خواهد بود.

‌محور حاجی آباد ـ سیرجان، مقطع واقع در استان هرمزگان، کیلومتر 5 تونل دوقلو حاجی آباد، تا تاریخ 15 اسفند، از ساعت 7 الی 17(به جز روزهای تعطیل)، به دلیل اجرای عملیات نصب سیستم روشنایی تونل مسدود بوده و تردد در ایام فوق از طریق باند رفت به صورت دوطرفه و با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

ممنوعیت تردد به‌تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه

‌در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان، به ‌دلیل مداخله با ترافیک شهری‏، تردد در جاذبه‌ های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده‌های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین، محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، معرفی می‌گردد و تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق، بلامانع است.

‌آزاد راه ارومیه – تبریز واقع در استان آذربایجان غربی، حد فاصل کیلومتر 24 تا 35 تا 15 اسفند، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌‌شود.

‌آزاد راه تهران ـ کرج ـ قزوین، مقطع واقع در استان البرز، حد فاصل کیلومتر 13 الی 400/71، تا 20 اسفند، ساعت 8 الی 16 به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه، بدلیل اجرای عملیات راهداری ( احیای خط کشی)، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌ شود.

‌آزاد راه تهران ـ کرج ـ قزوین، مقطع واقع در استان البرز، حد فاصل پل فردیس تا پل حصارک، کیلومتر 25 الی 35، تا 15 اسفند، ساعت 23:30 الی 4:30 به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری باند شمالی، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌ شود. 

* محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی به دلیل رویدادهای غیرمترقبه

‌محور پونل به خلخال واقع در استان گیلان به دلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن تا اطلاع بعدی مسدود است.

‌محور شمشک ـ دیزین واقع در استان‌‌های البرز و تهران، به‌ دلیل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود است و فقط تردد از شمشک تا پارکینگ پایین و از دیزین تا پارکینگ بالا جهت استفاده از پیست‌های اسکی، امکان‌پذیر بوده و امکان تردد از دیزین تا گاجره، به‌ منظور تردد از شرق تهران به محور کندوان و بالعکس، وجود ندارد.

‌محور شهداد ـ نهبندان واقع در استان کرمان، به دلیل سیلاب، تا اطلاع بعدی مسدود است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب