امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20391 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس؛

نمایشگاه ابزار و یراق، معرف توانمندی صنعتگران داخلی به بازارهای جهانی است

خبرایران : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: نمایشگاه ابزار و یراق، معرف توانمندی صنعتگران داخلی به بازارهای جهانی است
نمایشگاه ابزار و یراق، معرف توانمندی صنعتگران داخلی به بازارهای جهانی است

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرآفتاب، رمضانعلی سبحانی فر درباره برگزاری نمایشگاه تخصصی ابزار، یراق و تجهیزات وابسته با باین اینکه برگزاری نمایشگاه تخصصی و بین المللی در هر صنف و صنعتی را باید به فال نیک گرفت، اظهار داشت: نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه تخصصی ابزار و یراق آلات می تواند تجربیات افراد دست اندرکار صنعت را افزایش دهد، علاوه بر این چنین نمایشگاهی سبب آشنایی مصرف کنندگان با محصولات جدید شده و زمینه های فروش بیشتر از این طریق برای صنعتگران فراهم می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین صنعتگران و تولید کنندگان ابزار و یراق آلات می توانند در این نمایشگاه با شرکت های خوشنام خارجی تعامل داشته باشند تا بتوانند محصولات بهتر و با کیفیت تری را وارد بازار کنند و میزان رضایت مردم را بالا ببرند.

سبحانی فر تصریح کرد: دستاوردهای برگزاری اینگونه نمایشگاه ها این است که می تواند ظرفیتهای بالقوه صنعت ابزار و یراق آلات را به بالفعل تبدیل کند.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس افزود: در این نمایشگاه با عرضه محصولات متنوع، مصرف کننده نه تنها می تواند با محصولات بیشتری آشنا شود، بلکه حق انتخاب نیز خواهد داشت.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب