امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 204 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۶:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هاشم یکه زارع مدیرعنوان کرد؛

ارتقای کیفیت و تنوع تولید شرط ایران خودرو برای حضور خودروسازان خارجی

خبرایران : هاشم یکه زارع مدیر عامل ایران خودرو گفت: شرکای تجاری ایران خودرو به گونه‌ای عمل کنند که ایران خودرو از راه همکاری مشترک به هدف خود در زمینه ارتقای کیفیت و تنوع محصولات دست یابد.
ارتقای کیفیت و تنوع تولید شرط ایران خودرو برای حضور خودروسازان خارجی

   به گزارش خبرایران به نقل از ایران خودرو، هاشم یکه زارع گفت: از شرکایی که برای حضور در ایران می‌خواهند با ایران خودرو همکاری کنند، انتظار می‌رود، از واحد تحقیق و توسعه قوی برخوردار و دانش فنی روز جهان را نیز داشته باشند.

وی تاکید کرد: شرکای ایران  هم چنین در همکاری‌ها، منافع و خواسته های ایران خودرو مبنی بر ساخت داخل قطعات و مجموعه ها را مورد توجه قرار داده و به عمل برسانند.

وی با اشاره به این که جذب و انتقال دانش فنی نوین طراحی و تولید، خواسته اصلی صنعت‌گران ایرانی است، یادآور شد: صادرات 30 درصد از محصولات تولیدی مشترک با خودروسازان جهانی با شناخت قوانین و تامین نیازهای مشتریان کشورهای هدف نیز مورد تاکید ما است.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید خودروی جدید، بهبود بهره‌وری و کیفیت در حد کلاس جهانی و به‌کارگیری توان برون‌سپاری برای رسیدن به کیفیت جهانی با قیمت رقابتی، از اهداف و برنامه‌هایی است که ایران خودرو تا سال 2017 در زمینه همکاری با خودروسازان جهانی دنبال می‌کند.

یکه زارع با بیان این که ایران خودرو توسعه قوای محرکه و موتور دیزلی و موتورهایی با میزان آلایندگی و مصرف کم و البته فناوری بالا را نیز در دستور کار قرار داده است، ادامه داد: فعالان صنعت خودروی دنیا در این بخش نیز می‌توانند با این خودروساز ایرانی همکاری داشته باشند.

وی همچنین طراحی و توسعه خودروهای هیبریدی و تاسیس مراکز تحقیق و توسعه مشترک، از دیگر برنامه‌های ایران خودرو و از حوزه‌های مورد نظر برای همکاری با شرکت‌های خارجی ذکر کرد.

وی افزود: ضمن این که ایران خودرو می‌تواند سایت‌های موجود را به تولید محصولات هر یک از شرکای استراتژیک خود اختصاص داده و شبکه خدمات فروش و پس از فروش اختصاصی این شرکا را نیز ایجاد کند.

یکه زارع با تاکید بر این که شرکت های رنو و پژو باید  تعهدات قبلی را اجرا کنند، تصریح کرد: این شرکت ها باید تعهدات مربوط به قراردادهای قبلی را که اجرای آن ها به دلیل تحریم ها پیش از موعد متوقف شد، به اجرا در آورند و خطاها را جبران کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: این شرکت ها توجه داشته باشند که در دور تازه همکاری ایران خودرو با شرکای خارجی، انتقال دانش فنی و طراحی و تولید خودروهای مشترک جایگاه مهمی دارد

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب