امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20400 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور خاخام دیوید وایس در انتشارات«سمت»

خبرایران:خاخام «دیوید وایس»، از اعضای جنبش بین‌المللی «ناتوری کارتا» در امریکا، روز چهارشنبه 11 اسفندماه ضمن حضور در سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت)، با دکتر احمد احمدی رئیس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.
حضور خاخام دیوید وایس در انتشارات«سمت»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی «سمت»، خاخام دیوید وایس که برای شرکت در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین به ایران سفر کرده است، در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در کشور ایران و ملاقات با دکتر احمد احمدی، صهیونیسم را در تضاد با دین یهود دانست و تشکیل کشور اسرائیل را برخلاف تعالیم تورات خواند.

وی درخصوص حضورش در ایران گفت: خداوند متعال را بسیار شاکرم که شاهد هستم در ایران یهودیان همچون سایر اقلیت‌های مذهبی مورد احترام هستند. من به لطف خداوند به کشورهای زیادی سفر کرده‌ام، اما مردم هیچ جای جهان به صمیمیت و خونگرمی مردم ایران نیستند و طی سفرهایی که به شهرهای مختلف ایران داشتم، ایرانیان با من بسیار دوستانه رفتار کرده‌اند. امروز حضور در «سمت» و دیدار با دکتر احمدی، برای من افتخار بزرگی است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب