امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20403 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نهال یادمان شهدای آتش نشان در موزه دارآباد کاشته می شود

خبرایران: به منظور گرامیداشت یادمان 16 شهید آتش نشان مجتمع پلاسکو ،ویژه برنامه " درخت دوستی" با کاشت نهال، در موزه - طبیعت و حیات وحش ایران(دارآباد) برگزار می شود.
نهال یادمان شهدای آتش نشان در موزه دارآباد کاشته می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، دکتر مجید نوائیان مدیر موزه دارآباد با اعلام این خبر اظهار داشت: محيط زيست و طبيعت به عنوان بستر واقعي براي بقاء و تعالي انسان ها و پيوند دهنده آرمان هاي مشترك بشري و صلح و دوستي بايد همواره مورد احترام و حفاظت قرار گيرد و تقويت زمينه هاي مشاركت فعال مردم و ارتباط بين سازمان ها وتشكل هاي غير دولتي زيست محيطي به منظور پايداري صلح عادلانه و حراست از محيط زيست نقش به سزا و کلیدی دارد بر این اساس برای اولین بار ویژه برنامه مشترکی توسط رادیو تهران و موزه طبیعت و حیات وحش ایران( دارآباد ) و با حضور مدیر عامل آتش نشانی تهران و مدیریت شهری منطقه یک با عنوان  "درخت دوستی" برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم  با هدف گسترش توانمندي و روحيه همكاري براي حفاظت از محيط زيست و فضای سبز و ايفاي نقش چشمگير در عزم ملي براي توسعه پايدار و كمك به اقدامات و تدابير پيشگيرانه در زمينه سياست ها، برنامه ها، طرح ها و فعاليت هاي اثرگذار بر محيط زيست 15 اسفند ماه به مناسبت روز درختکاری اجرا می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: در حاشیه این مراسم اهدای نهال به شهروندان و کاشت  توسط مسئولین نهادها، سازمان ها ،پیشکسوتان عرصه بازیگری، ورزشی و ... در راستای یادمان شهدای آتش نشان انجام می شود.

نواییان افزود: برنامه فوق با شعار " آسمان آبی شهرم، سلام" و با  حضور هنرمندان، بازیگران سینما و تلویزیون، ورزشکاران و مسئولین عالی رتبه ورزشی، دوستداران محیط زیست و مخاطبین رادیو تهران از ساعت 10 تا 11 و 30 دقیقه در موزه دارآباد برگزار می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب