امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20419 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت هفته منابع طبیعی انجام می شود؛

توزیع 60 هزار نهال رایگان در 10 بوستان منطقه 15

خبرایران:معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 از توزیع60 هزار نهال رایگان همزمان با هفته منابع طبیعی در 10 بوستان جنوب شرق تهران خبر داد.
توزیع 60 هزار نهال رایگان در 10 بوستان منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابراهیم نوروزی با اعلام مطب فوق افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به بوستان های ولی عصر (عج) و وفا در ناحیه یک، بوستان های وحدت و فدائیان اسلام در ناحیه دو، بوستان آزادگان در ناحیه سه، بوستان های بنفشه، کوهسار و پامچال در ناحیه چهار، بوستان فجر در ناحیه پنج، بوستان والفجر در ناحیه شش، بوستان آزادی در ناحیه هفت، بوستان شهید بابایی در ناحیه هشت علاوه بر دریافت نهال رایگان؛ به غرس  نهال در بوستان های یادشده بپردازند.
وی با اشاره به اینکه انواع نهال های زیتون، زیتون تلخ، زبان گنجشک، اقاقیا ، انواع چنار و سرو در میان شهروندان توزیع می شود، یادآور شد: توزیع رایگان نهال  به مدت یک هفته تا 21 اسفند ادامه خواهد داشت.
معاون خدمات شهری و محیط زیست در ادامه با اشاره به اینکه این برنامه از فردا اجرایی می شود، خاطر نشان کرد: تمهیدات و آماده سازی لازم برای غرس سه هزار اصله نهال در بوستانهای منطقه  انجام و از شهرداران مدارس به منظور ارتقاء آموزش های شهروندی در حوزه فضای سبز نیز برای کاشت دعوت شده است.
شایان ذکر است، ویژه برنامه روز درختکاری نیز یکشنبه 15 اسفند  ساعت 10 صبح در بوستان آزادگان واقع ناحیه 3 با اجرای برنامه های آموزشی برپا خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب