امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20423 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

چهارمين همايش زمستاني توچال به پايان رسيد

خبرایران:چهارمين همايش زمستاني شهرداري تهران با محوريت کودکان کار در مجتمع تفريحي ورزشي توچال به مدت 4 روز برگزار شد.
چهارمين همايش زمستاني توچال به پايان رسيد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک سعيد کارگران معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه يک با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين جشنواره در راستاي برنامه‌ ي پنج‌ساله‌ي دوم شهرداري تهران و با هدف افزايش روحيه نشاط و شادابي شهروندان و مبني بر فراهم‌کردن ورزش ارزان و قابل دسترسي براي همه اقشار جامعه طراحي و از 8 تا 11 اسفند ماه برگزار ‌شد .
کارگران تصريح کرد : در اين جشنواره شهروندان ساکن محلات مناطق 22گانه مطابق جدول اعلام شده و ظرفيت ابلاغي در اين برنامه شرکت کردند و روز دوم نيز به کودکان ساکن محلات کم برخوردار و دانش آموزان مدرسه کودکان کار صبح رويش اختصاص يافت.
وي گفت : بدون شک ورزش گامي مثبت در راستاي ايجاد نشاط در افراد است و اختصاص يک روز تفريحي به کودکان محروم که شايد هرگز امکان حضور در اين محل را نداشته‌اند، با هدف استفاده يکسان تمام شهروندان از اماکن تفريحي ـ ورزشي برنامه ريزي شد.
محمد رضايي رييس سازمان ورزش شهرداري تهران نيز با حضور در اين همايش در توضيح برگزاري جشنواره زمستاني گفت :  چهارمين دوره از جشنواره بازي هاي زمستاني با رويکرد آسمان آبي و زمين پاک با حضور بيش از 2 هزار تن از شهروندان و کودکان کار برگزار شد و اميدواريم توجه ويژه مديريت شهري به کودکان کار موجب الگوبرداري ساير ارگانها در تهران و شهرهاي کشور شود.
وي گفت : در اين جشنواره، برنامه هايي مفرح همچون ساخت آدم برفي، سورتمه، ساخت خانه اسکيمو و بازي هاي بومي و محلي براي تفريح و ورزش شهروندان در نظر گرفته شده بود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب