امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20452 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برپایی ایستگاه سلامت در میادین میوه و تره بار سطح منطقه21

خبرایران:مدیر اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برپایی ایستگاه سلامت در میادین میوه و تره بار سطح این منطقه خبر داد.
برپایی ایستگاه سلامت در میادین میوه و تره بار سطح منطقه21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، زهرا انصاری مدیر اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت:  ایستگاه سلامت (غربالگری قند و فشار خون) به همت اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در میادین میوه و تره بار سطح منطقه21 برپا شد.

وی درخصوص هدف از برپایی ایستگاه سلامت افزود: این ایستگاه با هدف پیشگیری و ارتقاء سطح سلامت شهروندان و همچنین آگاهی افراد از وضعیت جسمانی و سلامت خود در میادین میوه و تره بار سطح منطقه21 که محل های پرتردد مردمی محسوب می شوند؛ برپا شده است.

انصاری با اشاره به افزایش روز افزون بیماران مبتلا به دیابت خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه های سلامت (غربالگری قند و فشار خون) در مکان های پر رفت و آمد برای بهره مندی هرچه بیشتر شهروندان ضروری است و با انجام منظم برنامه هایی از این دست می توان در فرهنگ سازی و پیشگیری از بیماری دیابت موفق بود.

 


 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب