امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20460 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سفر مدیرعامل بیمه‌کوثر به استان قزوین

خبرایران: مدیرعامل بیمه‌کوثر به‌همراه معاون فنی و مدیران حقوقی و بازرسی، برنامه‌ریزی توسعه و پایش عملکرد و امور نمایندگان از سرپرستی استان قزوین بازدید کردند.
سفر مدیرعامل بیمه‌کوثر به استان قزوین

به گزارش خبرایران، مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل بیمه‌کوثر در بازدید از سرپرستی استان قزوین و دیدار با کارکنان، نمایندگان و جمعی از بیمه‌شدگان گفت: برقراری ارتباط دوسویه میان ستاد و صف می‌تواند فرصتی برای بررسی مجموعه از حیث نیروی‌انسانی، امکانات و کمبودها باشد.

وی افزود: این امر می‌تواند در رفع مشکلات و موانع خدمت‌رسانی و همچنین شناسایی عملکردهای قابل تحسین نیروهای انسانی فعال و خلاق هر سرپرستی کمک کند.

مدیرعامل بیمه‌کوثر تاکیدکرد: همفکری و بهره‌مندی از تجربیات و خرد جمعی زمینه‌ساز بهبود شرایط شغلی و ارایه خدمات به ذی‌نفعان است.

مجید مشعلچی‌فیروزآبادی تعامل اثربخش را عامل ارتقای جایگاه شرکت و افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان برشمرد و گفت: مدیران، کارکنان و نمایندگان سراسر کشور با نیازسنجی بیمه‌شدگان و ریشه‌یابی مشکلات می‌توانند ستاد را در ایفای وظایف خطیر خود یاری کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب