امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20466 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهروز انتظاری اعلام کرد؛

امکان چاپ برگه گواهی «سهام بیمه ملت» برای بازنشستگان کشوری

خبرایران:مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری گفت: امکان چاپ برگه گواهی خرید سهام بیمه ملت بازنشستگان کشوری روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری فراهم شده است.
امکان چاپ برگه گواهی «سهام بیمه ملت» برای بازنشستگان کشوری

به گزارش خبرایران، بهروز انتظاری مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: از روز شنبه بازنشستگان کشوری که برای سهام بیمه ملت ثبت نام کرده‌اند و به آن ها کد سهامداری تعلق گرفته است، می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشانی cspf.ir جهت چاپ برگه گواهی خرید سهام خود اقدام کنند.

انتظاری ادامه داد: بازنشستگان مشمول این طرح از طریق لینکی که در سایت صندوق قرار گرفته است، می‌توانند با ثبت اطلاعات خود شامل کد ملی، شماره دفترکل و شماره حساب، به سیستم وارد شده و اقدام به چاپ برگه گواهی خرید سهام بیمه ملت کنند.

وی با اشاره به اطلاعات موجود در این برگه، بیان کرد: این اطلاعات شامل پنج عنوانِ هویتی شخص بازنشسته، کد سهام داری و گواهی تعداد سهام خریداری شده، می‌شود.

وی با بیان اینکه واگذاری سهام بیمه ملت به بازنشستگان کشوری در راستای اجرای سیاست‌های صندوق بازنشستگی کشوری مبنی بر حمایت از بازنشستگان کشوری و ارائه خدمات متنوع به این افراد اجرا شده است، گفت: دو ماه پیش هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی کشوری اقدام به خرید بخشی از سهام بیمه ملت کرد تا آن را به بازنشستگان متقاضی واگذار کند.

انتظاری افزود: براین اساس، امکان ثبت نام و خرید این سهام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و سایت صندوق فراهم شد که بیش از ۱۳۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری که تمایل به خرید این نوع سهام داشتند، در این طرح ثبت نام کردند.

انتظاری تصریح کرد: صندوق بازنشستگی کشوری برای این تعداد از بازنشستگان کشوری ثبت نام کننده، کد سهام داری اخذ کرد که اطلاعات آن در سیستم بورس ثبت شده است و از ابتدای این هفته می‌توانند نسبت به چاپ برگه گواهی خرید سهام بیمه ملت اقدام کنند.

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه از فروردین ماه ۹۶ ماهانه ۲۰ هزار تومان از حقوق بازنشستگان متقاضی کسر می‌شود، تاکید کرد: بازنشستگان کشوری که سهام بیمه ملت را خریده‌اند برای هرگونه اظهار نظر، پیشنهاد یا انتقاد و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانند به مراکز بیمه ملت مراجعه کنند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب