امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2048 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۸:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در آستانه برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای؛

جشنواره فیلم 100، جشنواره ای ایده پرور است

محمد علی بهنام پویا درباره موضوع و تكنیک به كار گرفته شده در انیمیشن «زمین» گفت: این اثر با موضوع محیط زیست و با استفاده از تكنیك فول 3D در مدت زمان چهار ماه ساخته شده است.
جشنواره فیلم 100، جشنواره ای ایده پرور است

به گزارش خبرایران ازپایگاه خبری حوزه هنری، محمد علی بهنام پویا درباره موضوع و تكنیك به كار گرفته شده در انیمیشن «زمین» گفت: این اثر با موضوع محیط زیست و با استفاده از تكنیك فول 3D در مدت زمان چهار ماه ساخته شده است.
وی با اشاره به ایده ساخت انیمیشن «زمین» افزود: مسئله محیط زیست و آلودگی آن از مباحث مهم و داغ   در كشور است كه جای كار برای پرداختن به آن احساس می شود و ما با چاشنی طنز به این موضوع نگاه كردیم.
این فوق لیسانس جامعه شناسی خاطر نشان كرد: بودجه صرف شده برای این كار 90 میلیون ریال بوده است.
بهنام پویا اضافه كرد: زمان برای رساندن مفهوم از اهمیت زیادی برخوردار نیست و فیلم های 100 ثانیه ای هم در مدت محدود می توانند پیام خود را منتقل كنند. گاهی یك كاریكاتور می تواند مفهوم خود را بهتر از فیلم سینمایی به مخاطب انتقال دهد.
این انیمیشن ساز جشنواره فیلم 100 را جشنواره ای ایده پرور دانست و بیان داشت: این جشنواره یكی از معدود جشنواره هایی است كه امكان ایده سازی می دهد و از این طریق كارگردان می تواند اهداف خود را در قالب اثر مطرح نماید.
یادآور می شود نهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای از 7 تا 9 اسفندماه در پردیس سینما آزادی ، حوزه هنری و 10 استان كشور برگزار می شود..

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب