امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20485 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در راستای اجرای طرح استقبال از بهار انجام می شود؛

بهسازی و مرمت روکش آسفالت معابر منطقه 15

خبرایران:معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 از بهسازی و مرمت روکش آسفالت در معابر منطقه همزمان با طرح استقبال از بهار خبر داد.
بهسازی و مرمت روکش آسفالت معابر منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس حلاجیان با اعلام مطلب فوق افزود: طبق شناسایی و رصد انجام شده از معابر نواحی هشتگانه منطقه، نقاطی که نیاز به بهسازی و مرمت آسفالت داشتند شناسایی شده که تمامی موارد در راستای اجرای طرح استقبال از بهار تا 20 اسفند اجرا و مشکلات احصاء شده در این خصوص رفع خواهد شد.
 وی در ادامه تصریح کرد: در راستای ارتقاء کیفی و بهسازی معابر نیز لکه گیری و مرمت نوار حفاری  به تعداد 317 مورد و به حجم 1094 مترمربع  پیش بینی شده که در قالب این طرح؛ اجرایی می شود.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه با اشاره به اینکه طرح در معابر اصلی و فرعی منطقه اجرا می شود؛ افزود: 84 مورد ترمیم انهار و جداول در مقیاس 173 مترطول در طرح استقبال از بهار در منطقه انجام خواهد شد .
حلاجیان یادآوری کرد: در این راستا همچنین به منظورافزایش ضریب ایمنی عابران پیاده به ویژه معلولان، سالمندان و نابینایان، 60 پیاده رو به جحم113 مترمربع ترمیم و 70 دریچه همسطح سازی خواهد شد.
وی در پایان  افزود: طرح استقبال از بهار با هدف آماده سازی محیط شهری برای ورود به سال جدید، در راستای افزایش رضایت شهروندان و فراهم آمدن زمینه آرامش و آسایش آنان در ایام نوروز اجرا می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب