امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2049 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در آخرین شب جشنواره موسیقی فجرصورت گرفت؛

غوغای حمید عسگری در برج میلاد

خبرایران: حمید عسگری در بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از انتشار آلبوم جدید خود خبر داد و گفت: تمام قطعاتم را در کنسرت اسفند امسال اجرا خواهم کرد.
غوغای حمید عسگری در برج میلاد

 

به گزارش خبرایران، حمید عسگری به همراه گروهش در آخرین شب بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در برج میلاد با 45 دقیقه تاخیر به صحنه رفت.عسگری بعد از اجرای قطعه " اگه تو نبودی"، گفت: کنسرت امشب شامل قطعات زیادی است که برخی جدید است و بعضی را هم خیلی وقت است، اجرا نکردم.

 

 در واکنش به این حرف عسگری که" انرژی سالن آنطور که می خواهم نیست" تماشاگران شروع به تشویق کردند و قطعه " از کی داری تو دور میشی" اجرا شد که تماشاگران آنرا با عسگری همخوانی کردند.

حمید عسگری بعد از اجرای قطعه " همه دنیا رو گشتم که تو رو پیدا کنم" عنوان کرد: امشب سعی می کنم، کمتر صحبت کنم چون تعداد آهنگ ها زیاد است.

 در حین اجرا یکی از تماشاگران یک شال به حمید عسگری داد و دسته گلی نیز به وی اهدا شد.

 عسگری قبل از اجرای قطعه "بزن بارون" اظهار داشت: این آهنگ را اختصاصی تقدیم می کنم به کسانی که به طور استثنا همیشه دلشان گرفته است.

قطعاتی همچون" مگه منو دوست نداری"، "نگو دیگه دیره"، "پشیمون میشی یه روز"،" می خوام تلافی کنم"، "من کجای زندگیتم"،" همونم که تو میخوای" و  هوای گریه دارم" د رآخرین شب جشنواره موسیقی جر امسال اجرا شد.

عسگری در هنگام اجرای قطعه " دلم صد پاره شد" که با استقبال تماشاگران مواجه شد، گفت: چقدر دل پر در سالن وجود دارد.

 قطعه قدیمی " فکر می کنی چی هستی" از آلبوم کمای یک و یک کار جدید بادعنوان " بازم یاد تو می افتم"  توسط حمید عسگری و گروهش در آخرین شب بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر اجرا شد.

  عسگری برای اجرای برخی قطعات همچون " ستاره" ، اگه به تو نمی رسم"، آخه تو شعر رو لبامی" ضمن نواختن گیتار، خوانندگی کرد.

حمید عسگری ار تماشاگران خواست که با بردن اسمی که او می برد سالن را منفجر کنند و افزود: داریوش شهریاری که ترانه یکی از قطعات مرا سرودند را بعد از یکی دوسال که کنار من نبوده را می بینم.

وی از انتشار آلبوم جدید خود خبرداد و بیان کرد: بالاخره دو سه هفته پیش آلبوم ما منتشر شد که امیدورام دوست داشته باشید.

تماشاگران به درخواست حمید عسگری  اعضای گروهش همچون پیام طوقی،سعید صائمی،محمد علی نصری،محمد مجدلو،  حمید بنکدار و فرهاد بهبهانی، را تشویق کردند.

مید عسگری در بین اجرای خود عنوان کرد: یکی از هنرمندان بزرگ کشورمان بین ما هستند که حدود 200، 300 یریال و فیلم بازی کردند و معمولا نقش مادر را بازی می منند. مدتی که در تهران نبودم مشغول بازی در فیلمی بودم که ایشان نقش مادرم را داشتند. حالا طوری برای خانم پوراندخت مهیمن جیغ بزنید که فردا نتوانید به مدرسه و دانشگاه بروید.

  این خواننده همچنین خاطر نشان کرد: برای این کنسرت نتوانستیم همه قطعات را آماده کنیم چون من هم مدتی تهران نبودم اما برای کنسرت اسفند همه قطعات را اجرا خواهیم کرد.

" قسمت نمیشه" و "خوشبختی یعنی" آخرین قطعاتی بود که حمید عسگری به همراه گروهش در بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در برج میلاد اجرا کرد.

گفتنی است، اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر امشب در تالار وحدت برگزار می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب