امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20493 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دبیر جشنواره پروین اعتصامی درنامه ای اعلام کرد؛

امیدواریم حضور حیدریان در سازمان سینمایی باعث اعتلای بیشترجایگاه زنان در سینما شود

خبرایران:مازیار رضاخانی، دبیر جشنواره فیلم پروین اعتصامی با انتشار پیامی انتصاب محمد مهدی حیدریان به سمت ریاست سازمان سینمایی را تبریک گفت.
امیدواریم حضور حیدریان در سازمان سینمایی باعث اعتلای بیشترجایگاه زنان در سینما شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی نهمین جشنواره ملی فیلم پروین اعتصامی، رضاخانی در این پیام عنوان کرد: در شرایط کنونی قادر خواهید بود، ضمن ایجاد وفاق و همدلی در متن خانواده بزرگ سینمای کشور، زمینه‌های رشد، بالندگی، پیشرفت، احترام متقابل، توسعه و اعتلای سینمای ملی را فراهم نمایید.

متن کامل پیام به این شرح است:

جناب آقای مهندس محمدمهدی حیدریان

معاون محترم وزیر و رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتصاب شایسته جنابعالی را به ریاست سازمان سینمایی تبریک می گوییم. امیدواریم با حضور جنابعالی درعرصه مدیریت کلان سینمای کشور بیش از همیشه شاهد رشد و بالندگی سینما به صورت عام و جایگاه زنان در سینما به صورت ویژه تر باشیم.

براین باوریم جنابعالی با کوله باری از سال ها تجربه غنی و الهام بخش در عرصه مدیریت های سینمایی، در شرایط کنونی قادر خواهید بود، ضمن ایجاد وفاق و همدلی در متن خانواده بزرگ سینمای کشور، زمینه های رشد، بالندگی، پیشرفت، احترام متقابل، توسعه و اعتلای سینمای ملی را فراهم نمایید.

جشنواره فیلم پروین اعتصامی حضور شما را در مدیریت سینمایی کشور موهبتی مغتنم می شمارد و موفقیت و سربلندی شما را در مسیر رشد و تعالی این سینما و هنر این مرز و بوم آرزومند است.

مازیار رضاخانی

دبیر جشنواره فیلم پروین اعتصامی

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب