امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20501 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در راستای اجرای طرح استقبال از بهار انجام می شود؛

برپایی غرفه سلامت ویژه مسافران نوروزی در ورودی جنوبشرق پایتخت

خبرایران:معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ از برپایی غرفه سلامت ویژه مسافران نوروزی در ورودی جنوبشرق تهران همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار خبر دارد.
برپایی غرفه سلامت ویژه مسافران نوروزی در ورودی جنوبشرق پایتخت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اسماعیلی با اعلام مطلب فوق افزود: این غرفه ها با مشارکت مسئولین خانه های سلامت 21 محله منطقه از 25 اسفند برپا شده و تا 15فروردین 96  به گردشگران نوروزی خدمات سلامت می دهند .

وی در ادامه با اشاره به اینکه این چهارمین سال است که شهرداری منطقه غرفه های سلامت را در ورودی جنوبشرق دایر و به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهد افزود: در این ایستگاه که در میدان ثامن الحجج(ع) برپا خواهد شد به  گردشگران نوروزی خدمات سلامت شامل غربالگری قند، فشار خون، مشاوره تغذیه و ... ارائه می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی در ادامه به برگزاری کارگاه ها و همایش هایی با عنوان چهارشنبه ایمن در 35 سرای محله، مسجد و مدرسه همزمان با چهارشنبه پایان سال اشاره کرد و افزود: در این ارتباط اطلاعاتی در خصوص مخاطرات چهارشنبه سوری با هدف آگاه سازی شهروندان و ترویج فرهنگ ایمنی و سلامت ارائه می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: محصولات آموزشی شامل پوستر،  بروشور و ... نیز به منظور آشنایی شهروندان با مخاطرات مواد محترقه و آتش زا و پیشگیری از حوادث تهیه شده که بین آنان توزیع می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب