امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20515 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پس از پایان دومین کنگره بین المللی ورزش همگانی؛

پیام تشکر رئیس فدراسیون جهانی ورزش همگانی از سلطانی فر و مجدآرا

خبرایران: جوهو چانگ رییس فدراسیون جهانی ورزش همگانی با ارسال پیامی از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزشهای همگانی برای برگزاری کنگره بین المللی سازمان دهی خوب ورزش ایران تقدیر و تشکر کرد.
پیام تشکر رئیس فدراسیون جهانی ورزش همگانی از سلطانی فر و مجدآرا

به گزارش خبرایران از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی ، دومین کنگره بین المللی ورزش همگانی طی روزهای شنبه و یکشنبه 30 بهمن و یکم اسفند ماه در دانشگاه علوم انتظامی ناجا تهران با عنوان دستاوردهای گذشته و برنامه های آینده و با حضور نمایندگان فدراسیون های جهانی و آسیایی ورزش همگانی و همچنین نمایندگانی از کشورهای فرانسه ، انگلستان ، ایتالیا ، آلمان ، هلند ، مالزی ، فنلاند ، چین ، ژاپن و کره جنوبی برگزار شد .

دکتر جوهو چانگ رییس فدراسیون جهانی ورزش همگانی و نمایندگان کشورهای پیشرو در ورزش همگانی جهان در پیامی به مسعود سلطانی فر ، علی مجدآرا و اعضا ورزش همگانی ایران از برگزاری کنگره بین المللی و سازمان دهی خوب ورزش ایران تقدیر و تشکر کردند.

چانگ پس از بازگشت به کره جنوبی در یک پیام رسمی از تمامی مسئولین و اعضای ورزش همگانی کشورمان برای برنامه ریزی موفق کنگره و سایر فعالیت‌ها تقدیر و ایران را از جمله کشورهای فعال در ورزش همگانی دانست .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب