امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2054 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در مركز مطالعات و تولیدات فیلم انیمیشن حوزه هنری؛

انیمیشن«تمام زمستان‌هایی كه ندیده‌ام » آماده عرضه بین‌المللی می نوشت

«تولید دمو انیمیشن سینمایی «تمام زمستان‌هایی كه ندیده‌ام»، نوشته‌‌ آرش كریمی، به كارگردانی امید خوش نظر و تهیه كنندگی سید مسعود صفوی، آخرین مراحل فنی خود را می‌گذراند.
انیمیشن«تمام زمستان‌هایی كه ندیده‌ام » آماده عرضه بین‌المللی می نوشت

به گزارش خبرایران از پایگاه خبری حوزه هنری، این اثر 17 دقیقه‌ای كه تولید مركز مطالعات و تولیدات انیمیشن حوزه هنری است، به همت متخصصان و فعالان حوزه انیمیشن سه بعدی در مدت دو سال اجرا شده است.
«
تمام زمستان‌هایی كه ندیده‌ام»، روایت كابوس‌گونه دغدغه‌های زنی از اهالی حلبچه است كه در فضایی خیالی در جستجوی فرزند به دنیا نیامده‌اش به مكان‌هایی سخت و دردناك سفر می‌كند.
امید خوش‌نظر كارگردان این انیمیشن در این باره اظهار داشت: انیمیشن مذكور در حقیقت یك فیلم كوتاه است كه بر پایه طرح انیمیشن سینمایی مستندی به نام "كابوسهایی كه از پدر آموختم" نوشته آرش كریمی، ساخته شد.
وی یكی از دلایل ساخته شدن این انیمیشن را رسیدن به كیفیت بصری مناسب و قابل قبول برای مخاطبین بین‌المللی و همچنین مواجهه عملی با چالش‌های اجرایی و محتوایی پیش روی تولید یك اثر سینمایی عنوان كرد.
خوش نظر همچنین اظهار داشت: با توجه به كیفیت در نظر گرفته شده برای این اثر، لازم بود تا توانمندی های بالقوه متخصصان و حوزه‌های مختلف تولیدی و فنی مورد محك قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت پروسه‌های اجرایی مشخص شود.
كارگردان «تمام زمستان‌هایی كه ندیده‌ام»، با اشاره به تكنیك سه بعدی این اثر، گفت: در اجرای این اثر سعی شده است از آخرین دستاوردهای تكنیكی و بهترین متخصصان موجود در كشور استفاده شود. همچنین پروسه ساخت موسیقی این انیمیشن توسط آقای پیام آزادی با همكاری آرش كریمی به اتمام رسیده است و در حال حاضر پروژه در مرحله میكس نهایی صدا توسط آقای آرش قاسمی است

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب