امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20544 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طرح جمع آوري ضايعات حجيم در شمال تهران آغاز شد

خبرایران:به منظور زيباسازي محيط هاي شهري و کاهش آلودگي هاي بصري، طرح جمع آوري ضايعات خانگي با حجم بالا در سطح نواحي ده گانه شمال تهران آغاز شد.
طرح جمع آوري ضايعات حجيم در شمال تهران آغاز شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک  مهدي جمشيديان رئيس اداره مديريت پسماند منطقه يک با بيان اين خبر اظهار داشت: اين طرح با توجه به روزهاي پاياني سال و آغاز خانه تکاني و برون ريز ضايعات خانگي حجيم و مازاد، با بسيج نيروهاي خدمات شهري و ماشين آلات مستقر در نواحي ده گانه منطقه در حال اجراست.
به گفته وي برون ريز لوازم خانگي حجيم در طول هفته باعث کندي واختلال درروند جمع‌آوري و همچنين نازيبايي بصري در سطح منطقه مي‌شود بر همين اساس طبق برنامه ريزي انجام شده شهروندان مي توانند با شماره تماس 22747507 اداره مديريت پسماند شهرداري منطقه يک تماس بگيرند تا ضمن هماهنگي ضايعات حجيم آنها جمع آوري شود.
وي افزود: ضايعات جمع آوري شده در صورت عدم قابليت استفاده مجدد به مرکز بازيافت منطقه منتقل مي شود و در صورت قابل استفاده بودن در يک سوله جمع آوري و مورد استفاده قرار مي گيرند.
اين مقام مسئول تصريح کرد: هدف اصلي از اين طرح استفاده مجدد از ضايعات است و سعي   مي شود به شهروندان آموزش داده شود تا توليد پسماند را کاهش دهند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب