امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20566 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برپایی ایستگاه های اطلاع رسانی و استقبال از مسافران در 3 نقطه از منطقه 15

خبرایران:شهردار منطقه 15 از برپایی سه ایستگاه استقبال و بدرقه مسافران نوروزی در دروازه جنوبشرقی پایتخت خبر داد.
برپایی ایستگاه های اطلاع رسانی و استقبال از مسافران در 3 نقطه از منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: در راستای اطلاع رسانی، استقبال و بدرقه مسافران نوروزی؛ دوایستگاه استقبال و یک ایستگاه بدرقه در مبادی ورودی و خروجی تهران برپا می شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ایستگاه بدرقه مسافران نوروزی در بزرگراه امام رضا(ع) (جنب ایستگاه تاکسیرانی) قرار دارد افزود: دو ایستگاه در محور امام رضا(ع) و میدان ثامن الحجج (ع) و خیابان خاوران جنب شهرداری منطقه نیز میزبان مسافران نوروزی اند.
دکتر انجمنی با اشاره به برپایی غرفه های مختلف در ایستگاه استقبال از مسافرین خاطر نشان کرد: غرفه های سلامت، مذهبی، تهرانگردی، نمایشگاه کتاب، پلیس راهور، پذیرایی و ... در این ایستگاه پذیرای مسافران است.
شهردار منطقه در ادامه یادآور شد: با استقرار افراد راهنما و پاسخگو در ایستگاه های اطلاع رسانی، اطلاعات لازم در خصوص تورهای گردشگری نوروزی شهر تهران، مکان های اسکان مسافرین و ...  در اختیار شهروندان و مسافران قرار داده می شود.
دکتر انجمنی در پایان تصریح کرد: در ایستگاه های اطلاع رسانی گردشگری نوروزی نقشه گردشگری شهر تهران، کتابچه گردشگری، تهران کارت و دیگر اقلام اطلاع رسانی در زمینه اماکن گردشگری بین مسافران نوروزی  توزیع می شود.
شایان ذکر است، ایستگاههای یاد شده از 27 اسفند تا 15 فروردین با ارائه خدمات پیش بینی شده پذیرای مسافران و گردشگران خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب