امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20567 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تسلیت جشنواره فیلم پروین به خاطر درگذشت علی معلم/ او «چراغ راه» سینمای ما بود

خبرایران: خبر دردناک و تکان دهنده ای بود. شنیدن کوچ مردی که لبریز از انرژی، انگیزه، نشاط و شادابی بود. مردی که همواره، با همه وجود و تمام قد برای حمایت از هویت سینما و رشد آن ایستاد؛ و در این مسیر، به رغم جسارت بی نظیر و هوش وصف ناپذیرش با همه مهربان بود. خون گرم، پرانرژی و با دانش.
تسلیت جشنواره فیلم پروین به خاطر درگذشت علی معلم/  او «چراغ راه» سینمای ما بود

بنده در طول سال های فعالیتم در عرصه سینما بسان شاگردی از این معلم بزرگ  تجربه ها آموخته ام و در راستای رشد و بالندگی جشنواره فیلم پروین نیز دلسوزانه و با خلوص و صفا همواره در کنارمان بود.

باور فقدان این عزیز بسیار سخت  و دردناک است.

آینده نگری، شجاعت، جسارت، هوش سرشار، دانش وسیع و قلب بزرگ و مهربان علی معلم از او نمونه ای کم نظیر ساخت و به حق، می توان گفت که سینمای ایران در سال 95 اگر در حوزه خلق آثار«کیارستمی بزرگ» را از دست داد در حوزه تحلیل، پژوهش و تبیین مفاهیم بزرگ مردی را از دست داد که «چراغ راه» بود. کمتر سراغ داریم شخصیت هایی را که هم، لبریز از تجربه و دانش باشند و هم، برخوردار از قدرت سخنوری و تحلیل های جریان ساز و در کنار همه این ها، مهربان و دارای قلب و روحی بزرگ.

علی معلم یک نمونه نادر در میان نسل ما بود. حیف که سینمای ایران این مرد بزرگ را از دست داد و صد حیف که جشنواره فیلم پروین نیز یکی از بهترین حامیان دلسوزش را از دست داد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب