امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2057 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

صدر جدول از دست رفت؛

استقلال زیر باران گریست/ ملوان کولاک کرد/ بازی شش تایی شد و استقلال چهار تایی!

خبرایران: تیم فوتبال ملوان در شهر انزلی با نتیجه 4 بر دو برابر استقلال به برتری رسید تا رقیب تهرانی اش را از صدر پایین بکشد.
استقلال زیر باران گریست/ ملوان کولاک کرد/ بازی شش تایی شد و استقلال چهار تایی!
 

به گزارش حبر ایران ، بازی های هفته بیست و هفتم برای آبی های پایتخت تلخی خاصی به همراه داشت؛ در شرایطی که استقلال نیاز به یک پیروزی برابر ملوان داشت تا در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت های این فصل به تنهایی صدرنشین شود تن به شکست 4 بر دو داد تا در لیگ دوازدهم هم، چهاربار در یک بازی دروازه اش باز شوداین تیم که پیش تر در گرمای شدید اهواز در لیگ دهم تن به شکست 4 بر یک برابر فولادی ها داده بود این بار در لیگ دوزادهم در باران انزلی با 4 گل برابر « قوهای سپید » تن به شکست داد تا دوباره یکی از سنگین ترین شکست های خود در لیگ برتر را تجربه کند. استقلالی ها که در این دیدار آندو تیموریان را نداشتند در همان نیمه اول 3 بار دروازه شان را باز شده دیدند و در نیمه دوم هم اگرچه توسط قاضی یکی از گل های خورده را جبران کردند با این حال بلافاصله گل چهارم را دریافت کردند تا درست با گلی که در دقیقه 93 بازی زدند  4 بر دو مغلوب شود.

کابوس انزلی!

شاگردان امیرقلعه نویی که پیش تر ده بار در این شهر به میدان رفته بودند در شرایطی 4 گل خوردند که چهارمین شکست خود برابر ملوان در این شهر را هم متحمل شدند. البته تاریخ هم برای آنها دوباره تکرار شد؛ در هفته نهم فصل پیش در همین ورزشگاه استقلال برابر ملوان تن به شکست 4 بر 2 داده بود و خیلی با این نتیجه در این شهر بیگانه نبود.ملوانی ها پیش تر در لیگ اول هم استقلال را در این ورزشگاه شکست داده بودند و قهرمانی را به رقیب استقلال یعنی پرسپولیس هدیه دادند. حالا آبی های پایتخت نگران تکرار تاریخ هم هستند؛ در واقع استقلال پیش از بازی تیم های سپاهان و پرسپولیس با رقبای خود سه امتیاز ارزشمند را از دست داد و این فرصت را در اختیار دیگر مدعیان قهرمانی گذاشت تا به صدر نزدیک تر شوند. فولاد حالا با این نتیجه دیدار استقلال یکه تاز لیگ شده است و بازی تاثیرگذاری برابر همین تیم استقلال دارد که می تواند خیز رقیب اهوازی برای قهرمانی را کامل کند. اما بازی سپاهان با مس که روز پنج شنبه برگزار می شود هم مدعی جدیدی به لیگ معرفی خواهد کرد. سپاهانی ها اگر برابر مس قعر نشین به برتری برسند آنگاه 49 امتیازی می شوند و به یک قدمی تیم استقلال می رسند. پرسپولیس هم که روز جمعه باید برابر تیم صبا به میدان برود می تواند در صورت برد 48 امتیازی شود و با ایستادن در رتبه چهارم جدول همچنان به قهرمانی در این فصل امیدوار بماند.

انتقام « قو »!

اسکوچیچ و شاگردانش هم با ثبت این نتیجه نه تنها انتقام دو شکست خود در این فصل از استقلال را گرفتند بلکه به رکورد شکست ناپذیری استقلالی ها در لیگ هم خاتمه دادند؛ استقلال که بعد از شکست برابر ذوب آهن در هفته نهم، هفده بازی بود طعم شکست را نچشیده بود این بار در انزلی یکی از سنگین ترین شکست  های دو فصل اخیرش را متحمل شد تا حالا پیش از بازی های خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دلهره از دست رفتن جام قهرمانی در لیگ را هم داشته باشد. ملوان هم با این برد، پیش از بازی روز پنج شنبه تراکتور سازی یک پله در جدول صعود کرد و به رتبه ششم جدول رسید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب