امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20578 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقدیر کسبه راسته های تجاری مرکز شهر از اجرای طرح انضباط اجتماعی

خبرایران:درراستای اجرای طرح انضباط شهری درخیابان های ولی عصر(عج)، جمهوری و لبافی نژاد؛ جمعی از کسبه، صنوف و شهروندان با نصب بنرهایی در این معابر از اقدامات شهرداری منطقه 11 برای برقراری نظم و آرامش تقدیر و تشکر کردند.
تقدیر کسبه راسته های تجاری مرکز شهر از اجرای طرح انضباط اجتماعی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11؛ محمد جواد رشیدی شهردار ناحیه یک این منطقه با اشاره به اجرای طرح انضباط شهری در سطح محدوده گفت: هر ساله در روزهای پایانی سال راسته های تجاری این منطقه به ویژه خیابان های ولی عصر(عج)، جمهوری و لبافی نژاد مملو از بساط گسترانی بود که با سد معبر در پیاده روها؛ علاوه بر اختلال در رفت و آمد عابران پیاده با عرضه محصولات بی کیفیت موجبات نارضایتی کسبه و اصناف مختلف را ایجاد می کردند.
رشیدی افزود: به منظور برقراری نظم و انضباط شهری در معابر سطح منطقه به ویژه پیش گیری از اختلال ترافیکی در خیابان های ولی عصر(عج)، جمهوری و لبافی نژاد که از مهم ترین راسته های تجاری شهر تهران هستند؛ طرح ویژه انضباط شهری از چند ماه گذشته با همکاری نیروی انتظامی، معبربان شهرداری و پلیس راهور آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
به گفته شهردار ناحیه یک منطقه 11در همین راستا کسبه خیابان های جمهوری، ولی عصر (عج) و لبافی نژاد که هر ساله در ماه های پایانی سال با معضل بساط گستران و اخلال در نظم عمومی و مزاحمت برای شهروندان مواجه می شدند؛ از شهرداری و نیروی انتظامی برای اجرای این طرح تقدیر کردند.
چندی پیش نیز امیر حسین عساری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 11 پس از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در راسته های تجاری مرکز شهر؛ از راه اندازی دو روز بازار در شمال و جنوب منطقه با هدف ساماندهی دستفروشان و بساط گستری قانونمند در روزهای پایانی سال خبر داده بود.
بر اساس این گزارش در بخش شمالی منطقه خیابان برادران مظفر جنوبی برای فعالیت دستفروشان مشخص شده است و در بخش جنوبی منطقه نیز با توجه به تقاضای زیاد در محدوده؛ گاراژی برای فعالیت دستفروشان مشخص شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب