امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20592 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با یادی از علی معلم؛

مجموعه فرهنگی سینمایی «ارگ» تجریش افتتاح شد/ ساداتیان: علی معلم همه کارها را در سینما تست کرده و می شناخت/ شایسته: امیدوارم به زودی 100 سالن به مدیریت هدایت فیلم به سینماهای کشور اضافه شود

خبرایران : مجموعه فرهنگی سینمایی «ارگ»تجریش طی مراسمی با یادی از زنده یاد علی معلم و نمایش فیلمهای منتخب نوروزی گشایش یافت.
مجموعه فرهنگی سینمایی «ارگ» تجریش افتتاح شد/ ساداتیان: علی معلم همه کارها را در سینما تست کرده و می شناخت/ شایسته: امیدوارم به زودی 100 سالن به مدیریت هدایت فیلم به سینماهای کشور اضافه شود

به گزارش خبرایران، مجموعه فرهنگی سینمایی «ارگ»تجریش  طی مراسمی با حضور «مرتضی شایسته» مدیر هدایت فیلم،«سیدجمال ساداتیان»تهیه کننده سینما ،«محمد نادری»مدیر مجموعه فرهنگی سینمایی «ارگ»تجریش، اصحاب رسانه ، سینماگران و همچنین علاقمندان فرهنگ و هنر با یاد وخاطره زنده یاد علی معلم در محل این سینما برگزارشد

بنابراین گزارش، این مراسم با تلاوت قرآن کریم توسط «مرتضی یراقبافان» آغاز و با پخش کلیپ یادبود«علی معلم» و معرفی بخش های مختلف پردیس سینمایی ارگ و پخش کلیپی در این مورد ادامه یافت. 

 

ساداتیان: علی معلم همه کارها را در سینما تست کرده و می شناخت

سید جمال ساداتیان تهیه کننده سینما در ادامه این مراسم درخصوص جایگاه و اهمیت علی معلم در سینمای ایران اظهارداشت: در 4 سال گذشته یک بلاتکلیفی در سینما حاکم شد و بحث این بود که سینما استراتژی ندارد و بی برنامه کارش را پیش می برد.

ساداتیان تصریح کرد: با جمعی ازدوستانی که این دغدغه را داشتند با هم جمع شدیم و شورای راهبردی را تشکیل دادیم که ماهی یک بار تشکیل می شد و بحث می کردند و بیانیه منتشر می کردند و آقای علی معلم در آن شورا حضور فعالی داشتند که نشان می داد چقدر سینما را خوب می شناسند و روی استراتژی تبحر دارند.

وی ادامه داد: هر مثالی که می خواستیم بزنیم می دیدم مکمل اش را آقای معلم آماده دارد  و معلوم بود ایشان در همه ابعاد آشنایی دارند. ایشان همه کارها را در سینما تست کرده بود و می شناخت.

تهیه کننده به رنگ ارغوان عنوان داشت: بعد از درگذشت شان به منزل شان رفتم و وقتی در منزل شان بودم و بی تابی همسرشون را دیدم و صحبت های خانواده اش را شنیدم فهمیدم او علاوه برا زندگی حرفه ای در زندگی خانوادگی اش هم متبحر بوده  و در گذشت ایشان فقدان بزرگی برای ماست.  

 

شایسته: امیدوارم به زودی 100 سالن به مدیریت هدایت فیلم به سینماهای کشور اضافه می شود  

مرتضی شایسته مدیر هدایت فیلم تهیه کننده سینما نیز درادامه این مراسم در خصوص با تسلیت درگذشت علی معلم و ابراز خوشحالی از آغاز به کار پردیس سینمایی ارگ اظهارداشت: علاوه بر این 3 سالن که افتتاح شده ما برای 11 سالن دیگرهم برنامه ریزی کرده ایم و امیدواریم با گرفتن مجوزهای لازم آن 11 سالن هم اضافه بشود تا در مجموع ارگ تجریش دارای 14 سالن سینما شویم.

شایسته ابرازداشت: به خاطر ساخت این 14 سالن از آقای نادری و مهندسان سپاسگذاریم ، همچنین علاوه بر این 14 سالن، ما مجموعه البرز را با 14 سالن، مجموعه رضوان با 14 سالن، مجموعه معین مال با 5 سالن و مجموعه های در مشهد و یزد با 10 سالن و همچنین مجموعه سعدی شیراز را با 14 سالن داریم و در مجموع به زودی 100 سالن به مدیریت هدایت فیلم به سینماهای کشور اضافه می شود. 

 

نادری: امیدوارم با مدیریت و راهبری هدایت فیلم پردیس های مختلفی در سطح کشور بسازیم

محمد نادری مدیر پردیس سینمایی ارگ هم درادامه این مراسم با تقدیر و تشکر از کسانی که در ساخت این مجموعه کمک و همکاری کردند، اظهارداشت: از خرداد سال 1395 ساخت سالن های سینما ارگ را آغاز کردیم و تک سالن اینجا با سقف کوتاه را تخریب کردیم و بعد از گرفتن مجوزها سالن را به 2 سالن تبدیل کردیم .

مدیر پردیس سینمایی ارگ اضافه کرد: در نهایت این مجموعه با 3 سالن با ظرفیت 300 نفر تکمیل شده همچنین برای 8 سالن بالا و یک سالن 400 نفره هم مجوز گرفتیم. از دوستان مجتمع ارگ که همکاری کردند که این بخش فرهنگی را ایجاد کنیم تشکر می کنم و برنامه داریم که با مدیریت و راهبری هدایت فیلم پردیس های مختلفی در سطح کشور بسازیم.

بنابراین گزارش، این مراسم با پخش فیلم سینمایی«گشت ارشاد 2» به پایان رسید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب