امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20596 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فراهم شدن امکان بیمه کارگران ایرانی متقاضی اعزام به خارج از کشور

خبرایران:مدیر کل اتباع سازمان تأمین اجتماعی گفت: کارگران فنی ایرانی اعزامی به خارج از کشور همانند سایر بیمه شدگان تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار می گیرند.
فراهم شدن امکان بیمه کارگران ایرانی متقاضی اعزام به خارج از کشور

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حسین جودکی با اشاره به این که کارگران ایرانی که در ارتباط با صدور خدمات فنی به خارج از کشور اعزام می شوند می توانند با پرداخت حق بیمه از سوی کارفرما نزد سازمان تأمین اجتماعی بیمه شوند، اظهار داشت: با صدور بخشنامه بیمه کارگران ایرانی عازم به خارج از کشور این قبیل افراد همانند سایر بیمه شدگان تحت پوشش، می توانند از تمامی تعهدات قانونی این سازمان بهره مند شوند.

وی افزود: در این ارتباط شرکت هایی که به امر اعزام نیروی فنی مهندسی به خارج از کشور مبادرت می ورزند، موظفند در خصوص ارائه لیست پرداخت حق بیمه وفق ماده ٣٩ قانون تأمین اجتماعی اقدام کنند.

جودکی گفت: درخصوص قراردادهای صدور خدمات فنی به خارج از کشور که واگذارنده کار ایرانی است، ضروری است مطابق با ماده ٣٨ قانون تأمین اجتماعی عمل شود.

وی خاطر نشان ساخت: گسترش و تعمیم پوشش بیمه به این گروه از جامعه که خانواده های بسیاری از آنان در کشور حضور دارند از جمله اقدامات بارز و راهبردی سازمان تأمین اجتماعی به شمار می رود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب