امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20606 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بوستان های شمال تهران برای استفاده معلولين آماده سازی شد

خبرایران:اداره فضای سبزشهرداری منطقه يک به منظور سهولت در تردد معلولان، جانبازان و کم توانان جسمی و حرکتی دو بوستان بزرگ شمال تهران را مناسب سازی کرد.
بوستان های شمال تهران برای استفاده معلولين آماده سازی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک مجيد نوربخش معاون امورشهري و فضاي سبز شهرداري اين منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : بوستان هاي گلريزان و امام علي(ع) از جمله تفرجگاه هاي عمومي در شمال تهران هستند که جهت استفاده بهينه معلولين و افراد کم توان جسمی و حرکتی مناسب سازي شدند.

 وي افزود : احداث  سرويس بهداشتي مناسب،نصب لوازم ويژه بدنسازي،مجموعه کامل ويژه لوازم بازي کودکان ، نصب نيمکت ،در نظر گرفتن جاي پارک در حاشيه بوستان و رمپ ورودي مناسب ويلچير درکنار  بازسازي معابر و کاشت فضاي سبز از اقدامات در حال  انجام است.

نوربخش با اشاره به اقدامات اين حوزه در ارائه تسهيلات زندگي شهري براي معلولان و جانبازان تصريح کرد:ايجاد فضايي مناسب ،ايمن و قابل تردد به منظور خدمات رسانی مطلوبتر به این عزیزان در کنار خانواده  از اولويتهاي شهرداري است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب