امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20621 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از سوی مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران صورت گرفت؛

تقدیر از تلاش های شهردار منطقه 22 در نشست فصلی ائمه جماعات و دبیران شورایاری منطقه

خبرایران: در نشست فصلی ائمه جماعات و دبیران شورایاران محلات دوازدهگانه منطقه22 از سوی مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و پایگاه مقاومت بسیج عمار یاسر از زحمات مولایی شهردار منطقه 22 تقدیر شد.
تقدیر از تلاش های شهردار منطقه 22 در نشست فصلی ائمه جماعات و دبیران شورایاری منطقه

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، نشست فصلی ائمه جماعات و شورایاران منطقه با حضور ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در ستاد مدیریت بحران این منطقه برگزار شد و حجت الاسلام صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و سرگرد رکنی فرمانده مقاومت بسیج عمار یاسر با اهدای لوح از زحمات و تلاش های مولایی شهردار منطقه تقدیر کردند.

در این جلسه ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام(ع) در سخنانی اظهار کرد:یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری طی سال های اخیر مسائل فرهنگی جامعه است که بارها و بارها به عناوین مختلف در سخنان خود با عنوان شبیخون فرهنگی،تهاجم فرهنگی،ناتوی فرهنگی و این اواخر با لفظ رخنه فرهنگی به آن اشاره کردند.هجمه های مختلف فرهنگی،اقتصادی،سیاسی و ... که دشمنان طی این سال ها با سیاست بازی های مختلف خود بر ملت ما وارد کردند،بر کسی پوشیده نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در این برهه از زمان هر چند شرایط سخت اقتصادی و معیشتی در جامعه وجود دارد اما مردم ما ثابت کردند برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستاده اند و مسئولان و مدیران اجرایی کشور نیز وظیفه دارند با قوت و قدرت برای مردم پای کار آمده و معضلات معیشتی آنها از جمله مساله بیکاری را که یکی از آسیب های اجتماعی جامعه ما به شمار می رود با تدابیر لازم حل و فصل نمایند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب