امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20622 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در منطقه 21 انجام شد؛

کاشت 65 هزار اصله درخت و درختچه در آستانه بهار طبیعت

خبرایران:شهردار منطقه 21 از کاشت 65 هزار اصله درخت و درختچه در آستانه بهار طبیعت در سطح این منطقه خبر داد.
کاشت 65 هزار اصله درخت و درختچه در آستانه بهار طبیعت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، دکتر جمال بافرانی شهردار این منطقه ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی خوش برای شهروندان گفت: با توجه به قرار گیری منطقه 21 در مبدا ورودی غربی تهران و به دنبال آن، استقبال از مسافران نوروزی؛ به منظور افزایش رفاه حال شهروندان و میهمانان نوروزی، طرح استقبال از بهار 96 از 1 اسفند تا 30 فروردین در حوزه فعالیت های خدمات شهری بر مبنای دستورالعمل های ابلاغی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در سطح این منطقه اجرا می شود.

به گفته این مقام مسئول؛ در همین راستا و بر مبنای دستورالعمل های موجود، در بازه اول اجرای این طرح (از یکم لغایت بیستم اسفند ماه) معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 اقدام به کاشت 65000 اصله درخت و درختچه و همچنین مزین نمودن 500 متر مربع از سطح فضای سبز سطح منطقه به گل های فصلی کرده است.

شهردار منطقه 21 در ادامه افزود: نصب المان های سفره هفت سین در بوستان نرگس، آذین بندی معابر اصلی و پر تردد سطح منطقه، برپایی جشن درختکاری، شناسایی یک کوچه به عنوان کوچه تازه (کوچه محیط زیستی)، اجرای مقدمات برنامه ساعت زمین، اجرای برنامه های آموزشی با موضوعات محیط زیست و تفکیک پسماند نیز با توجه به اجرای طرح استقبال از بهار 96 در منطقه21 صورت پذیرفته است.

بافرانی در پایان خاطر نشان کرد: اقداماتی نظیر؛ انتقال خاک و نخاله و زباله از زمین های بایر و جنگل، توزیع نهال بین شهروندان، پاکسازی و لایروبی انهار، پاکسازی معابر، شستشوی المان ها، رنگ آمیزی و نوسازی غرف 9 گانه بازیافت، رفع نواقص مخازن پسماند، شستشو و لایروبی آبنماها، رفع نقص سرویس های بهداشتی بوستان ها، بازدید از کلیه آبگرمکن های خورشیدی و ... در سطح منطقه21 نیز در همان بازه ی 20 روزه ی آغاز طرح در منطقه انجام شده است.

لازم به ذکر است، امسال نیز همانند روال سنوات پیشین حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21، اقدامات اجرایی طرح استقبال از بهار به نحو مطلوب جهت ارتقاء سطح رفاه حال شهروندان انجام گرفته تا شهری پاک و پاکیزه در اختیار ساکنین و مسافران نوروزی این منطقه قرار گیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب