امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20628 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فعالیت شعب کشیک نوروزی بیمه نوین

خبرایران:بیمه نوین شعب منتخب ارائه دهنده خدمات بیمه ای خود در ایام تعطیلات نوروزی را اعلام کرد.
فعالیت شعب کشیک نوروزی بیمه نوین

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه نوین، در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات بیمه ای، این شرکت، برنامه کشیک نوروزی واحدهای ستادی و شعب خود را اعلام کرد.

بر همین اساس شرکت بیمه نوین، در روزهای ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ، دوم و سوم فروردین ۱۳۹۶، در ستاد و شعبِ منتخب، آماده ارائه خدمت به بيمه گذاران گرامی و مسافران نوروزی می باشد.

نیروهای ستادی مستقر در روزهای یاد شده، در مدیریت های بیمه های آتش سوزی، مسئولیت، اتومبیل، اشخاص گروهی، مالی، امور شعب و نمایندگان و فناوری اطلاعات و ارتباطات، حضور خواهند داشت؛ همچنین شعب اصفهان، اراک، اهواز، بندرعباس، بوشهر، تبریز، تنکابن، رشت، ساری، سبزوار، شیراز، قزوین، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، مشهد، سمنان، یزد، زنجان، گرگان، همدان و ارومیه خدمات بیمه ای لازم را به هموطنان عزیز ارائه می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دسترسی به نشانی و تلفن شعب بیمه نوین در سراسر کشور به پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به نشانی  www.novininsurance.com مراجعه نمایید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب