امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20634 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 خبر داد ؛

اسکان مسافران نوروزی در بوستان حضرت خدیجه (س)

خبرایران:معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 ، از آمادگی کامل این منطقه به منظور استقبال و اسکان مسافران نوروزی در بوستان حضرت خدیجه (س) همزمان با ایام عید خبر داد.
اسکان مسافران نوروزی در بوستان حضرت خدیجه (س)

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، محمد بیدشکی معاون خدمات شهری و  محیط زیست این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت : با توجه به موقعیت جغرافیایی و گستردگی منطقه که از مبادی مهم ورودی و خروجی در غرب کلان شهر تهران است و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار ، بوستان حضرت خدیجه (س) در ناحیه 3 این منطقه به منظور خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی تجهیز و بازپیرایی شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 با بیان اینکه این منطقه به عنوان ورودی 8 استان اصلی هر ساله در ایام عید نورورز میزبان و پذیرای تعداد زیادی از هم وطنان است  ، اظهار داشت : معاونت مربوطه با هماهنگی ستاد پیشگیری و مدیریت بحران ، سازمان هلال احمر ، نیروی انتظامی و آتش نشانی  اقدام به نصب تعداد 20 عدد چادر ، بازپیرایی  28 عدد آلاچیق و ایمن سازی در بوستان حضرت خدیجه (س) جهت اسکان مسافران نوروزی کرده است.

به گفته وی، در راستای اجرای طرح استقبال از بهار 1396، کلیه ی امکانات رفاهی–اقامتی از قبیل ارائه ی اطلاعات گردشگری و جاذبه های شهر تهران، راهنمایی مسافران نوروزی، محل بازی کودکان، در بوستان حضرت خدیجه (س) جهت رفاه حال مسافران نوروزی و ارائه ی خدمات بهینه از جمله تامین آب شرب ، برق و ... پیش بینی شده است.

بیدشکی در پایان تصریح کرد : تمامی اقدامات حوزه ی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در ایام عید انجام می شود .

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب