امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20636 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه ۱۲ در مراسم کلنگ زنی هیات الرضا در محله هرندی بیان کرد؛

ایجاد مراکز فرهنگی، برای بازگشت هویت تاریخی محله هرندی

خبرایران:شهردار منطقه ۱۲ گفت: ساخت حسینیه و مجتمع فرهنگی هیات الرضا در راستای طرح ارتقای کیفیت زندگی و بازگشت هویت به محله تاریخی هرندی انجام می شود.
ایجاد مراکز فرهنگی، برای بازگشت هویت تاریخی محله هرندی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ تهران؛ عابد ملکی در مراسم کلنگ زنی حسینیه  و مجتمع فرهنگی هیات الرضا با بیان این مطلب افزود: در یکی ، دو سال اخیر مدیریت شهری تهران برنامه های ویژه ای را برای قلب تاریخی تهران طراحی و اجرا کرد که مهمترین تاثیر این برنامه ها ارتقای کیفیت زندگی، بازگشت انضباط شهری و کاهش آسیب های اجتماعی بود.
وی ادامه داد: یکی از تدابیر شهردار تهران در این منطقه و به ویژه این محله؛ احداث یک مجتمع فرهنگی در محله باعث حضور جوانان و خانواده ها خواهد شد.
به اعتقاد شهردار منطقه ۱۲؛ مردم محله هرندی سالیان زیادی است که سختی های زیادی را تحمل کرده اند و امیدواریم  با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش شهروندان؛ این محلع به اصالت اصلی خود بازگردد.
وی با بیان اینکه بخشی از عملیات ساخت این مجتمع توسط شهرداری انجام می شود؛ یادآور شد: به سرعت عملیات عمرانی ساخت این مجتمع با کمک خیرین آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب