امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20639 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سید رضا حسینی اعلام شد؛

آماده سازی سبد قطعات ایساکو به منظور تامین نیاز مشتریان در ایام نوروز/ آمادگی 233 فروشگاه مجازو2093 اکیپ امدادی در سراسر کشور در جشنواره ایران خودرو/ استقرار واحدهاي نظارتي شركت ايساكو به طور محسوس و نامحسوس به منظور کنترل کیفیت خدمات نمایندگی‌ها

خبرایران:مدیرعامل ایساکوازاستقرار واحدهاي نظارتي شركت ايساكو به طور محسوس و نامحسوس به منظور کنترل کیفیت خدمات نمایندگی‌ها در طرح طرح امداد نوروزی امسال خبر داد و گفت: به هموطنان توصیه می شود در ایام نوروز خدمات خود را از نمایندگی‌های مجاز و اکیپ‌های امدادی شناخته شده دریافت کنند.
آماده سازی سبد قطعات ایساکو به منظور تامین نیاز مشتریان در ایام نوروز/ آمادگی 233 فروشگاه مجازو2093 اکیپ امدادی در سراسر کشور در جشنواره ایران خودرو/ استقرار واحدهاي نظارتي شركت ايساكو به طور محسوس و نامحسوس به منظور کنترل کیفیت خدمات نمایندگی‌ها

به گزارش خبرنگارخبرایران،نشست خبری « شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو)» صبح امروز25 اسفندماه 1395 با حضور«سید رضا حسینی» مدیر عامل ایساکو و اصحاب رسانه درهتل المپیک تهران برگزارودراین نشست خبری«سید رضا حسینی»مدیرعامل ایساکو اظهارداشت:  جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو از امروز 25 اسفند ماه آغاز خواهد شد و تعداد نمایندگی های شرکت این خودرو در طرح امداد نوروزی امسال نسبت به سال گذشته شاهد رشد 20 درصدی خواهد بود.

مدیرعامل ایساکوتصریح کرد: در جشنواره امسال 233 فروشگاه مجاز و 2093 اکیپ امدادی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محصولات ایران خودرو خواهند بود ، برای رضایت‌مندی هر چه بيشتر مشتريان، علاوه بر نمايندگی‌های يک شيفت كه از ساعت 8 صبح تا 16بعدازظهر فعال خواهند بود، 170 نمايندگي دو شيفت نيز از ساعت 8 تا 21 به ارائه خدمات به هموطنان می پردازند.

وی با اشاره به اینکه لزوم ارائه خدمات تعمیرگاهی به مشتریان در برخی از مسیرهای پرتردد خاطرنشان کرد:به منظورخدمات تعمیرگاهی به مشتریان،در مسیرهایی همچون اتوبان قم، فیروزکوه، چالوس و هراز پایگاه‌های امدادی صحرائی به‌صورت شبانه‌روزی طراحی و ایجاد شده است که این پایگاه‌ها با حضور نیروهای مجرب تعمیرگاه‌های ایران خودرو و قطعات مناسب تجهیز و راه‌اندازی شده‌اند.

حسینی عنوان داشت:همزمان با آغازجشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو در تهران، در شهرهاي مشهد، رشت، همدان و اصفهان نيز به صورت نمادين شاهد مراسم ورود ناوگان امداد و افتتاح جشنواره نوروزي امسال ايران خودرو هستیم.

وی همچنین از استقرار واحدهاي نظارتي شركت ايساكو به طور محسوس و نامحسوس به منظور کنترل کیفیت خدمات نمایندگی‌ها در طرح طرح امداد نوروزی امسال خبر داد و اضافه کرد :  به هموطنان  توصیه مي شود در ایام نوروز خدمات خود را از نمایندگی‌های مجاز و اکیپ‌های امدادی شناخته شده دریافت کنند.

مدیرعامل ایساکو ابرازداشت: هموطنان مي توانند در صورت بروز موارد فنی برای خودروهایشان با شماره 096440 تماس گرفته و اطمینان داشته باشند که امدادگران و نمایندگان کشیک در طول مسیر یاری‌رسان آن‌ها خواهد بود. ضمنا مردم  مي توانند براي اطلاع از ليست نمايندگي‌ها و فروشگاه ‌ها به سايت www.isaco.ir  و ربات تلگرام اطلاع‌ رسانی irankhodro_robot  مراجعه نمایند.

وی در خصوص حضور موثرتر و معرفی برنامه های ایساکو در سال جاری به هموطنان گفت:  امسال ایساکو در مراکز تجاری و 7 کلان شهر بزرگ جهت معرفی برنامه ها حضور یافته است.

حسینی همچنین ازنظارت 11 دفتر منطقه ای به منظور نظارت بر نحوه امداد رسانی خبر داد و گفت: این دفاتر بر نحوه امداد رسانی اکیپ های امدادی نظارت خواهند داشت همچنین مدیر عامل ایساکو نیز نظارت و بازرسی ویژه ای از جریان حضور و تعمیر و کارشناسی خودرو خواهد داشت تا میزان رضایت مشتریان بهتر انجام شده و نهایت رضایت هموطنان فراهم شود.

وی درپایان از آماده سازی سبد قطعات ایساکو  به منظور تامین نیاز مشتریان در ایام نوروز از سه ماه قبل خبر داد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب