امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20643 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر قنبری رییس هیئت مدیره مخابرات ایران؛

مخابرات منطقه تهران بعنوان الگو و نقطه آغاز تحول است

خبرایران:مخابرات منطقه تهران هیچگاه قابل مقایسه با سایر شرکت ها و رقبا نبوده وهمواره ، در صدر قرارداشته و بعنوان الگو، پیشگام در آغاز هر تحول بویژه اجرای سند ره نگا شت است .
مخابرات منطقه تهران بعنوان الگو و نقطه آغاز تحول است

به گزارش خبرایران دکتر قنبری رییس هیات مدیره مخابرات ایران ، روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۹۵ در نشست هفتگی مدیران مخابرات منطقه تهران حضور یافته و طی بیانات مبسوطی اعلام نمود: بحمدالله مخابرات از وجود مدیران و کارکنان متخصص و توانمندی برخورداراست ودراین راستا ، مخابرات منطقه تهران بلحاظ مدیران متعهد ومتخصص از پتانسیل لازم وجایگاه خاصی برخوردار بوده ، بنحویکه می تواند بعنوان الگو برای سایر مناطق کشور باشد.
وی اظهار داشت: امروزه دیگر واژه "نمی توانم" در قاموس مخابرات ایران نمی گنجد و مخابرات باید در چند سال آینده برابر سند ره نگاشت ۵ ساله تحول به یک نقطه پایدار و مطلوب برسد و کاملا متحول گردد.
ایشان ضمن تاکید بر مدیریت حرفه ای در مخابرات اظهار داشت : ما بعنوان یک بنگاه اقتصادی باید دارای آزادی عمل بوده، و در برنامه ها و فعالیتهای خود با اهتمام به مقوله های " نظارت، مراقبت ، شفافیت و کنترل" را ه رسیدن به اهداف سند ره نگاشت را هموار نماییم.
دکتر قنبری ریاست هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در ادامه افزود : با توجه به اهمیت جایگاه کارکنان متخصص و متعهد در شرکت مخابرات ایران تاکید و تصریح کرد: همه کارکنان از جمله پیشکسوتان ، کارکنان قراردادی و پیمانکاری بعنوان سرمایه های انسانی تلقی و رضایت آنان در اولویت های کاری قرار دارند بی شک توجه به منزلت کارکنان ما را در ارائه خدمات بهینه تر وافزایش رضایتمندی مشتریان رهنمون خواهد ساخت.
رییس هیات مدیره مخابرات ایران گفت: مخابرات مجموعه ای است که همه دستگاه ها و مردم به خدمات آن نیاز دارند وما باید از این ویژگی و مزیت به نحوه احسن استفاده کنیم.
در ابتدای این مراسم مهندس عرب هاشمی مدیر مخابرات منطقه تهران ضمن تشکر از حضور دکتر قنبری رییس هیات مدیره مخابرات ایران اظهارداشت:
مخابرات منطقه تهران بمدد مدیران و کارکنان متخصص و توانمند خود وبا تمام توان و دراوج آمادگی و یکپارچگی و با اعتقاد قلبی به سند ره نگاشت، عزم جدی خود را برای اجرای ۳۹ برنامه تحول برگرفته از سند ره نگاشت به کار گرفته است.ودر این مسیر با تدوین برنامه های عملیاتی و بازنگری در راهبردهای بخشی از هیچ کوششی فرو گذار نمی باشد.
وی افزود: مخابرات منطقه تهران دارای پتانسیل بسیار بالایی در درآمدزایی دارد و در این راستا هماهنگ با برنامه ره نگاشت که قلب آن مشتری است با سرعت دادن در انجام امور در جهت تجاری سازی و جذب و نگهداری مشتری تلاش می کند.
ایشان در ادامه از تلاشهای اثرگذار مخابرات منطقه تهران در امر فرهنگ سازی سند ره نگاشت نظیر برگزاری سمینار ،کارگاه تخصصی ، فراخوان نظام پیشنهادها و انجام مسابقه و اهدا جایزه به برندگان اشاراتی داشتند واعلام نمودند برای نهادینه نمودن سند ره نگاشت تحول مخابرات در نظر است یکی ازمراکز مخابراتی و یا ساختمان های اداری" بانام سند ره نگاشت " نامگذاری شود.
مهندس عرب هاشمی مدیر منطقه تهران در بیان اهمیت والزام به اجرای سند ره نگاشت اعلام نمود:
منشور و میثاق نامه سند ره نگاشت تهیه و میبایست به امضا آحاد همکاران مخابرات در سراسر کشور برسد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب