امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20689 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بازديد شهردار منطقه 11 از ستاد گردشگري شهرداري تهران

خبرایران:همزمان با ايام نوروز وآغاز برنامه هاي ويژه گردشگري در شهر تهران ؛ روز گذشته شهردار منطقه 11 از ستاد گردشگري شهرداري تهران بازديد كرد و از نزديك در جريان فعاليت ها و برنامه هاي اين ستاد براي شهروندان و مسافران قرار گرفت.
بازديد شهردار منطقه 11 از ستاد گردشگري شهرداري تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه 11؛ همزمان با آغاز سال جديد؛ تورهاي ويژه گردشگري به همراه معرفي اماكن ديدني و جاذبه هاي گردشگري شهر تهران از سوي ستاد گردشگري داير شده است.

نصراله آباديان شهردار منطقه 11 در بازديد از ستاد گردشگري شهرداري تهران ضمن ديدار و گفتگو با فرزاد هوشيار رييس ستاد گردشگري شهرداري تهران ؛با بيان اين كه بخشي از حصار ناصري در محدوده اين منطقه قرار دارد وبسياري از جاذبه هاي گردشگري شهر تهران و نيز آثار فاخر معماري و هنري و اولين هاي شهرتهران در حصار ناصري و طهران قديم واقع شده است ؛ توجه به گردشگري در بافت تاريخي شهر تهران را از مهم ترين برنامه هاي مديريت شهري دانست.

وي افزود: رونق گردشگري علاوه بر رونق اقتصادي شهر تهران ؛ اشتغال زايي و حفظ هويت شهر را به دنبال دارد كه اين امر براي كاهش آسيب هاي اجتماعي و ارتقاي زندگي شهروندان نيز حائز اهميت است.


جهت مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب