امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20693 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بازدیدبیش از2300گردشگر نوروزی از ایستگاه های اطلاع رسانی منطقه 15

خبرایران :شهردار منطقه 15 از بازدید بیش از 2300گردشگر نوروزی تا پنجم فرودین از ایستگاه های اطلاع رسانی منطقه خبر داد.
بازدیدبیش از2300گردشگر نوروزی از ایستگاه های اطلاع رسانی منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی منطقه 15، دکتر انجمنی با بیان مطلب فوق افزود: سه ایستگاه اطلاع رسانی شهرداری منطقه در بزرگراه امام رضا(ع) ، جنب ایستگاه تاکسیرانی و میدان ثامن الحجج (ع) و نیز خیابان خاوران جنب شهرداری منطقه از سه روز پایانی سال برپا شده و تاکنون 1100بسته اطلاع رسانی گردشگری بین مراجعه کنندگان توزیع شده است.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به اینکه مرکز اسکان مسافران نوروزی شهرداری  از 25 اسفند پذیرای مسافران نوروزی بوده است افزود:  115 خانواده از27 اسفند  تا پنجم فرودین در این مرکز پذیرش شده اند.

دکتر انجمنی در ادامه خاطر نشان شد: بسته های اطلاع رسانی گردشگری شامل نقشه گردشگری شهر تهران، کتابچه گردشگری، تهران کارت و دیگر اقلام اطلاع رسانی در زمینه اماکن گردشگری در بین مسافران نوروزی  از طریق مراجعه به ایستگاه های اطلاع رسانی توزیع می شود.

وی در ادامه یادآور شد:  منطقه 15 با برخورداری از مکان های زیارتی  مانند امام زاده سیده ملک خاتون و بوستان های فدائیان اسلام ،آزادگان ،پردیس بانوان و... نیز آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است .

این گزارش حاکی است دکتر عبدالهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به همراه دکتر انجمنی شهردار منطقه 15، پنجشنبه سوم فروردین ضمن بازدید از مرکز اسکان مسافران نوروزی منطقه 15 و سه ایستگاه اطلاع رسانی مستقر در منطقه از خدمات شبانه روزی همکاران قدردانی کردند.

براساس این گزارش، مراکز اطلاع رسانی و اسکان گردشگری تا  13 فروردین آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی خواهد بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب