امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20726 تاریخ انتشار: جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ خبر داد؛

بهره مندی 800 گردشگر از تورهای رایگان ری گردی/استقبال گسترده مسافران از اولین نقشه گردشگری شهرری

خبرایران:قائم مقام شهرداری منطقه 20 از استقبال گسترده شهروندان و مسافران از تور رایگان ری گردی خبر داد و گفت: هر روز 160 گردشگر از آثار باستانی شهرری دیدن می کنند.
بهره مندی 800 گردشگر از تورهای رایگان ری گردی/استقبال گسترده مسافران از اولین نقشه گردشگری شهرری

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، ابوالفضل حیدری با بیان این مطلب اظهار داشت: تورهای ری گردی از ۶ فروردین آغاز شده است و تاکنون 800 نفر از مسافران نوروزی، شهروندان و گردشگران از این خدمات فرهنگی استفاده کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ویژگی های آثار تاریخی شهرری از طریق راهنمای تور به گردشگران ارائه می شود، افزود: برج طغرل، چشمه علی، تپه میل، دژ رشکان، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از جمله آثاری  است که گردشگران از آن دیدن می کنند.

قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ به تهیه نقشه گردشگری ویژه شهرری با مشارکت اداره میراث فرهنگی شهرری اشاره کرد و گفت: برای اولین بار نقشه جامعی از اطلاعات مورد نیاز مسافران تهیه شده است که دارای اطلاعاتی همچون معرفی پایگاه های اطلاع رسانی، محل های اسکان، جاذبه های گردشگری و تاریخی، دفاتر خدمات مسافرتی، مهمان پذیر و مسافرخانه ها، کلانتری ها، هلال احمر، ایستگاه های آتش نشانی، داروخانه های شبانه روزی، بیمارستان ها، گرمابه های عمومی، نانوایی ها، مراکز تعمیر خودرو، پمپ گاز و بنزین، پایانه های حمل و نقل عمومی، سرویس های بهداشتی، سینما و ایستگاه های مترو هست.

حیدری ادامه داد: با توجه به اینکه اطلاعات ضروری که مورد نیاز مسافران است در این نقشه راهنمای گردشگری آورده شده، این نقشه مورد استقبال گسترده گردشگران واقع شده است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 یادآور شد: تورهای رایگان ری گردی تا 12 فروردین ادامه دارد و علاقه مندان برای ثبت نام می توانند با سامانه 137 و یا شماره مرکز ری شناسی 55972118تماس بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب